2020-03-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Just det, finalspel. Minns inte ens hur det fungerar då? Nominerar de någon i huset och sedan röstar vi?

För min del får gärna Glasman åka. Han är hemsk och det syntes extra tydligt igår när han var packad
”50 dar, 50 fucking dar”

Anledningen till hans snack var att fittan Amilia hade suttit på sitt feta arsle och manipulerat Glasman att ingen därinne var äkta. Inte ens Sami.... Det gjorde han blödig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHA Tydligen gav Jasmine tummen ner någon gång när hon myste med Martin, för hon är så dum att hon trodde att det betydde "Nä vi ska inte knulla" HAHAHAHAHA Så produktionen hade kallat in henne och frågat om hon var okej hahahaha
Hahahah berättade hon det själv?? De har väl gått igenom "reglerna" med alla, hur kan hon ha missuppfattat så fatalt hahah??
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Missförstå mig rätt. Glasman ska ut... men inte före en i pinkroom.

Lennie är fel person att ta ut i pinkroom. Det är inte så att pink room är ett hot direkt.
Sami klarar sig i alla omröstningar som komma skall. Klarar han av att Glasman ständigt ska försöka sänka hans psyke och få ut han självmant? Berätta vännen.
2020-03-29, 13:04
Medlem
Trollsvanss avatar
Kan någon återge vad Amilia sa angående tävlingen i natt?
Det m hon borde bli autonominerad för...
2020-03-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Som jag upplever det så har BB enorma problem på helgerna. Känns inte som att någon producent som kan fatta några beslut är på plats utan endast underhuggare som ska se till att allt rullar på och att huset inte brinner ner. Man kan kalla dom för barnvakter. Att Analia bröt mot reglerna igår är ju uppenbart. All vet om det. Dessutom vet alla att hon ska bli autonomierad. Men eftersom att barnvakterna inte kan fatta sådana beslut så kommer inget hända då det är för sent att ta tag i det på måndag...
Missade gårdagen, vad gjorde hon?
Medlem
Jag tänker inte titta när Amilia och Vicky jublar åt att Lennie kommer tillbaka. Jag tror att Glas åker tyvärr. Det verkar vara så att din åsik har majoritet..
Medlem
Älskar att se när sami är glas och engagerad! Så underbar.
2020-03-29, 13:06
Medlem
Mergims ansikte har samma färg som hans jacka.
2020-03-29, 13:06
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jag röstar inte att Glasman ska stanna för att han är en toppenkille utan för att reta röven av Mergim, Amelia och Victoria vill inte se dem glädjas och fortsätta sprida sin dynga
2020-03-29, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag röstar inte att Glasman ska stanna för att han är en toppenkille utan för att reta röven av Mergim, Amelia och Victoria vill inte se dem glädjas och fortsätta sprida sin dynga
Samma här!
2020-03-29, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Jag tänker inte titta när Amilia och Vicky jublar åt att Lennie kommer tillbaka. Jag tror att Glas åker tyvärr. Det verkar vara så att din åsik har majoritet..

Men snälla vad fan spelar det för roll om man jublar eller inte. Det får man tåla för Samis skull.

Victoria ska ut med huvudet före direkt efter så fort hon är nominerad så lugna dig nu och tänk på sAMI.
2020-03-29, 13:08
Medlem
Ligg i nu att säga till BB att autonominera Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in