2020-03-29, 12:51
Avslutad
Exakt och alla ni som vill att Glasman ska vara kvar för Samis skull. Hur fucking tänker ni? Det finns INGENTING ni kan försvara er med. Ni gör bort er.

Sami är en helt annan människa när han umgås med Alex, Lennie och alla. En HELT annan människa. Det är som en tjej i ett fucked up förhållande, som inte vågar göra någonting för att killen blir svartsjuk. Exakt så är det med Sami.

Igår satt Glasman i poolrummet och stirrade själen ur Sami som spelade basket och hade GENUINT kul med Alex, snarare än att sitta i en saccosäck halva dagen.

Change my mind.
2020-03-29, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Står Sami och Lennie tråkigt nog i final och Jullan inte röstar jag på Lennie. Nu skickar man in saker endast för att Sami inte ska sitta och deppa hela dagen och vilja gå ut med Glasman, det är så genomskinligt att man skäms åt produktionen. Lennie är i alla fall genuin och inte ett gnälligt fanskap.
Hahah men va😅 Martin och Lennie tycker ju också om att bygga eller vad menar du?
2020-03-29, 12:52
Medlem
Lunatics avatar
Vafan. Slår på BB och Vickan och Amilia babblar på som vanligt.
Stänger ner och kollar på några avsnitt på Farmen istället.

Jag tål fan inte Vickan och Amilia.
Amilias röst skär i mina öron,
låter som hon kör upp tungan mot framtänderna och har skärande 'i' med i alla ord.
Och Vickan låter som hon pratar med vaklig röst från magen genom näsan.
2020-03-29, 12:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Tänker snarare på "låtsasvärlden" de lever i kontra hur det ser ut och har förändats pga corona.

Victorias jobb är borta. Vem flyger?
Glasmans liv på krogen. Allt är nerstängt.
osv
Glöm inte Jasses lärarassistentanställning, en skrikande brutta som slafsar hela nätterna med en pundare och erkänt att hon mumsar ”godis” på rejvfester lägg även till att hon varken kan läsa eller räkna
2020-03-29, 12:54
Medlem
Glasman måste ut imorgon!!!!!!!!!!

Lennie ska stanna!
2020-03-29, 12:55
Medlem
esetts avatar
Vad kul att bygga säger Korvläppen glatt, och går sedan in och slänger sig i soffan
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vafan. Slår på BB och Vickan och Amilia babblar på som vanligt.
Stänger ner och kollar på några avsnitt på Farmen istället.

Jag tål fan inte Vickan och Amilia.
Amilias röst skär i mina öron,
låter som hon kör upp tungan mot framtänderna och har skärande 'i' med i alla ord.
Och Vickan låter som hon pratar med vaklig röst från magen genom näsan.
De har ju blivit bästisar ha ha skulle hugga varandra i ryggen vid första bästa tillfälle
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du missade vilka som skrek högst och rusade till slussen? Inte fan va det Sami utan Lennie med bihang. Sami sa lugnt att han skulle vänta tills hypen lagt sig

Men det handlar väl inte om vilken reaktion det gav utan vad produktionen ville påverka med att skicka in det. Det är helt uppenbart för personer med ett medel IQ, antar att du inte hör till den skaran.
Medlem
Fan vilka tråkiga och bittra surgubbar glasman och sami är. Så mycket produktionen måste gulla med dom som om dom är barn. Som jag har sagt innan så är Lennie den enda som förtjänar att vinna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Glasman måste ut imorgon!!!!!!!!!!

Lennie ska stanna!

Berätta hur du tänker! Du föredrar Amilia och Vicky därinne?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Exakt och alla ni som vill att Glasman ska vara kvar för Samis skull. Hur fucking tänker ni? Det finns INGENTING ni kan försvara er med. Ni gör bort er.

Sami är en helt annan människa när han umgås med Alex, Lennie och alla. En HELT annan människa. Det är som en tjej i ett fucked up förhållande, som inte vågar göra någonting för att killen blir svartsjuk. Exakt så är det med Sami.

Igår satt Glasman i poolrummet och stirrade själen ur Sami som spelade basket och hade GENUINT kul med Alex, snarare än att sitta i en saccosäck halva dagen.

Change my mind.

Tror fan ingen vill behålla Glasman för Samis skull. Det enda folk diskuterar att Lennie tydligt sade igår att han vill stå i final med Amilia och Mergim vilket betyder att han kommer rädda dem framför och det motiverar folk att ha ut honom.
Men jag tror definitivt Glasman ryker på måndag
Avslutad
Ut med den negativa fuckern som förstör för Sami som gång på gång börjar tveka på hur älskad han är utanför.

Glasman kan gå och sätta sig på Risch och se Sami vinna skiten och deppa där istället. Han fattar att Sami är mer älskad än honom och vill sätta galler i hans huvud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in