2020-03-29, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Är det nu konspirationsteorier om att Lennie har gått upp först för att fixa för att han vill få höra hur snäll och duktig han är? Finns det några andra exempel på att Lennie är en person som söker uppmärksamhet på det sättet? Trots att Jullan utan tvekan är min favorit så kan jag fortfarande se att Lennie är den absolut mest genuina personen därinne. De andra är inte uppe av just den anledningen, de är inte lika genuina. Jullan och Glasmannen kan väl ha dispans för att de var så packade men att Sami är vaken och går och lägger sig igen visar på skillnaden mellan han och Lennie. På den fronten har han definitivt mycket att jobba upp till och ser man inte det måste man vara sjuhelvetes dålig på att läsa människor.

Men sami blev ju inte ens väckt 😩😩😩😩😩 Han hjälpte ju till mycket sist när han blev väckt
2020-03-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Är det nu konspirationsteorier om att Lennie har gått upp först för att fixa för att han vill få höra hur snäll och duktig han är? Finns det några andra exempel på att Lennie är en person som söker uppmärksamhet på det sättet? Trots att Jullan utan tvekan är min favorit så kan jag fortfarande se att Lennie är den absolut mest genuina personen därinne. De andra är inte uppe av just den anledningen, de är inte lika genuina. Jullan och Glasmannen kan väl ha dispans för att de var så packade men att Sami är vaken och går och lägger sig igen visar på skillnaden mellan han och Lennie. På den fronten har han definitivt mycket att jobba upp till och ser man inte det måste man vara sjuhelvetes dålig på att läsa människor.

Jag anser inte att Lennie är genuin och snäll när han inte säger ifrån när folk gör narr av Frida framför hans ögon.
2020-03-29, 12:20
Medlem
FarbrorAgges avatar
Bra ljud nu i poolrummet. Verkligen.
2020-03-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag är en heterotjej och jag håller absolut med. Som en typisk snickare från valfri sthlmsförort som närmar sig 40 och gillar att dra en fuling i snoken på morgonen till kaffet
😂😂😂 Det HÄR är exakt min bild av Martin! Vilken klockren beskrivning av honom.
2020-03-29, 12:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Glasman kallade precis Big Brother för "ett jävla fjortisprogram". Nu snackar han in Sami i depressionen igen...
2020-03-29, 12:22
Medlem
Men Sami..nu låter du väldigt bitter...vaknat på fel sida??
2020-03-29, 12:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Exakt dom personerna du har där hejar jag på.
Det är INTE synd om Sami.
Men det hade varit gött att kunna hjälpa honom på vägen. För hittills visar han att man kan ändra ett tragiskt liv med missbruk om man bara vill.

Sami får inte pengarna om han vinner. Dom dras från skulden. Kronofogden tar dom direkt.
Jag vet inte hur stor skulden är. Men om den är större än vinsten efter skatt, så kan tiden han skuldsaneras krympa från 5 till 3 år? Jag vet inye hur hans situation ser ut närmare. Men så är det med skulder hos fogden. Du får inte ens jobba över utan att dom drar mer pengar.
Han sa någon gång att han TROR att vinstpengarna täcker skulderna. Men han var inte säker. Stackars Sampan.
2020-03-29, 12:23
Medlem
DjPuttes avatar
Nu pratar dem om gårdagen inget annat...
Ingen är bitter kanske det låter så men tycker dem har rätt i sina spekulationer i sitt tugg....
Glaset och sina suga på karameller
2020-03-29, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Glasman kallade precis Big Brother för "ett jävla fjortisprogram". Nu snackar han in Sami i depressionen igen...

Får inte hända
2020-03-29, 12:26
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hoppas Sami ryter ifrån eller slänger en spydig kommentar tillbaka. Så jävla trött på Glasmans äckliga attityd Han gör det VÄLDIGT svårt för mig att rösta kvar honom. Fortsätter han med sitt deprimerande skitsnack då röstar jag ut honom imorgon punkt slut! Blåvalen och Fläskläppen ryker ändå först av alla när det är finalspel.
2020-03-29, 12:28
Medlem
Nu har glasman blivit deppig igen och snackar om hur less han är
2020-03-29, 12:30
Medlem
DjPuttes avatar
Problemet är Glasman har den attityden dagen efter då är det tycka synd om sig själv och tycka synd att han hänger löst etc etc, Börjar känna lite gnällspiken ska ut ärligt talat så Sami kan nå upp till sin fulla potential för med Glaset bredvid sig är han låst!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in