2020-03-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Din är ju inte så mycket värre, andra änden bara.

Trodde det var samma ände på både bilderna
Medlem
esetts avatar
Så kommer balla Bögrim upp, och direkt på med solglasögon. Cool kille...
Medlem
Tror ni Amilia skulle lämna självmant om Lennie ryker på måndag? Jag tror Mergim skulle att lämna.
2020-03-29, 11:38
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
SalmonellaAlex har ju ohyggligt bordskick överlag, men han satt och glufsade med händerna i maten som en apa slogs ju alla vidrighetsrekord!
Särskilt när man visste att han nyss varit på toa, och inte tvättat händerna. 🤮
Snart kommer det någon beskyddare till de "nya" och gnäller om att vi ska anpassa oss till deras kultur för man äter den maträtten så och bla bla bla, vi äter ju korv med bröd med händerna och bla bla bla. Haha, den som inte finner honom vidrig vid ett matbord är det ju något fel på.
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-03-29 kl. 11:41.
2020-03-29, 11:39
Medlem
Squin.Teyes avatar
Glasman på fyllan:

Julia jag känner kärlek för dig!

Glasman dagen efter:

Corona-avstånd. Inga kärlekskänslor ens på 1 m avstånd.
2020-03-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Är ju lite svårt för dom i sovrum 1 att gå upp och hjälpa till om det är svart i sovrummet och dom faktiskt sover
Jag tycker det blir lite uppenbart att Lennie vill ta åt sig äran själv och visa folket hur snäll han är (strategi?). Lennie vaknar av sig själv medans de andra inte verkar göra det. Hur svårt är det för Lennie att väcka några som kan komma och hjälpa till då???
Han vill ju uppenbarligen visa alla hur ”snäll” han är.
2020-03-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Åh va alla är sugna på att fira Frida
Svårt att vara när ingen har väckt dem?? Inkl. Lennie? Det är bara att väcka dom så är de väl gärna med och hjälper till
2020-03-29, 11:44
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså... mitt problem är att jag egentligen tycker att Lennie förtjänar att vinna, men jag tycker samtidigt att Sami gör det. Dessutom har Sami skulder. Jag tycker synd om honom.

Jag skulle inte ha ett problem om finalisterna var Sami, Lennie och Julia/Frida, men jag skulle vara rädd att Sami inte får pengarna.

Exakt dom personerna du har där hejar jag på.
Det är INTE synd om Sami.
Men det hade varit gött att kunna hjälpa honom på vägen. För hittills visar han att man kan ändra ett tragiskt liv med missbruk om man bara vill.

Sami får inte pengarna om han vinner. Dom dras från skulden. Kronofogden tar dom direkt.
Jag vet inte hur stor skulden är. Men om den är större än vinsten efter skatt, så kan tiden han skuldsaneras krympa från 5 till 3 år? Jag vet inye hur hans situation ser ut närmare. Men så är det med skulder hos fogden. Du får inte ens jobba över utan att dom drar mer pengar.
2020-03-29, 11:44
Medlem
hahaha det är sant han frågade ingen om hjälp.. hmm undra varför
2020-03-29, 11:46
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jag tycker det blir lite uppenbart att Lennie vill ta åt sig äran själv och visa folket hur snäll han är (strategi?). Lennie vaknar av sig själv medans de andra inte verkar göra det. Hur svårt är det för Lennie att väcka några som kan komma och hjälpa till då???
Han vill ju uppenbarligen visa alla hur ”snäll” han är.

Eller så vill han att dom andra ska få vara ifred och sova, för han är snäll. Han vet precis hur bakis alla är.
Medlem
Prisonchicks avatar
Lennie, Lennie I Love You, men du måste tyvärr offras för att vi ska komma åt Amilia och hennes entourage.

Glas kan skickas när som helst senare men nu är prio att få Amilia att må så pissigt det bara går.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Exakt dom personerna du har där hejar jag på.
Det är INTE synd om Sami.
Men det hade varit gött att kunna hjälpa honom på vägen. För hittills visar han att man kan ändra ett tragiskt liv med missbruk om man bara vill.

Sami får inte pengarna om han vinner. Dom dras från skulden. Kronofogden tar dom direkt.
Jag vet inte hur stor skulden är. Men om den är större än vinsten efter skatt, så kan tiden han skuldsaneras krympa från 5 till 3 år? Jag vet inye hur hans situation ser ut närmare. Men så är det med skulder hos fogden. Du får inte ens jobba över utan att dom drar mer pengar.
Har för mig att hans skulder låg på ca 800 k eller liknande. Så vinner han blir han inte skuldfri när skatt dragits från vinstsumman men han skulle i alla fall vara en bra bit på vägen.

Ingen som är kompis med blåvalen förtjänar att vinna i alla fall, man blir liksom diskvalificerad direkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in