Citat:
Ursprungligen postat av
andreaskillen
Enligt rykten ska han ha setts i Boden senast idag. Alltså blev han tydligen frisläppt villkorligt i januari? Och hur kan han välja Boden att komma tillbaka till?
Hade nog inte så mycket annat att välja på? KJ:s kontaktnät var nog inte så stort. Förutom airsoften hade han väl knappast några vänner. (Och i de kretsarna är han nog inte längre välkommen.)
Och någonting säger mig att han nog inte har fått så mkt beundrarpost med boendeinbjudningar.