2020-03-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheekytita
För att återkomma ON Topic upprepar jag TS' fråga:

'Vem är "MrKuk" som hängs ut i Trolljägarna?'

Matt*as W*klund *= i

38-39, bor i Åsele.
Arbetslös, alkis, runkbög som tänder på småflickor antagligen för de är de enda han kan lura till att umgås med han via alkohol
Citera
2020-03-28, 22:19
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Jo det kan man visst vara, din jävla idiot. Släng inte med termer du själv inte begriper.
OK ... vilken term menar du då?
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Det är därför jag skriver som jag gör i sista meningen om du hade läst noga.

Du behöver inte hata någon människa alls för att anse dig själv vara ofrivilligt celibat. Vad är det för efterbliven kortslutning du precis utsatt dig för?
Du är alltså en manlig feminist som kallar dig själv incel? Du är isf. en av få och du hänger knappast med andra incels. Det är de själva som beskriver sig på det sättet. Läs på lite om dem.
Citera
2020-03-28, 22:19
Medlem
Finns ett nytt rum sedan en tid...svenska tjejer 2.0. I det rummet lägger en "HerrPenis" upp en massa bilder. Samma filur? I så fall har han ju knappast lärt sej nåt av Aschbergs besök
Citera
2020-03-28, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase

Du är alltså en manlig feminist som kallar dig själv incel? Du är isf. en av få och du hänger knappast med andra incels. Det är de själva som beskriver sig på det sättet. Läs på lite om dem.
Incel har funnits som begrepp redan i början av 90-talet. Ordet myntades till och med av en kvinna. Den gruppering av misogyna runkande pojkar som ventilerar sitt hat i diverse forum har inte ensamrätt på ordet.

Jag har inte sagt att jag är en manlig feminist eller incel.
Citera
2020-03-28, 23:08
Moderator
Citat:
Incel har funnits som begrepp redan i början av 90-talet. Ordet myntades till och med av en kvinna. Den gruppering av misogyna runkande pojkar som ventilerar sitt hat i diverse forum har inte ensamrätt på ordet.

Jag har inte sagt att jag är en manlig feminist eller incel.
Men du är sekundärkränkt å alla feministiska incels vägnar?

Jag påstår inte att man inte kan vara ofrivillig oskuld och feminist, men är samtidigt rätt säker på att de som kallar sig incel inte är feminister.
Citera
2020-03-28, 23:12
Bannlyst
Citat:
Men du är sekundärkränkt å alla feministiska incels vägnar?

Jag påstår inte att man inte kan vara ofrivillig oskuld och feminist, men är samtidigt rätt säker på att de som kallar sig incel inte är feminister.
Nej jag säger bara vad som är rätt.

De flesta incels kallar sig inte feminister, det stämmer. Det utesluter fortfarande inte det faktum att man kan vara incel och feminist.
Citera
2020-03-29, 00:22
Medlem
Folk som i denna tråden beskyller tjejerna för spridandet kan ju inte vara så sugna på att själva få bilder på söta flickor i erotiskt eggande sammanhang skickade till sig och torde därmed var vrålhomosexuella.

Får man bilder skickade till sig av någon liten läckerbit så ger man EXTRA fan i att sprida dom vidare, för dyker dom upp någonstans får man garanterat inga nya bilder från den donnan..

Hur svårt kan det vara liksom?

Sen är MrKuk en tragisk människa och "skåningen" borde ju läggas in, alla som varit på internet vet ju hur aggregeringen av innehåll funkar så det är väl klart att han suttit och letat efter överviktiga tjejer och önskat att han fått stoppa in den någon gång.
Citera
2020-03-29, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Folk som i denna tråden beskyller tjejerna för spridandet kan ju inte vara så sugna på att själva få bilder på söta flickor i erotiskt eggande sammanhang skickade till sig och torde därmed var vrålhomosexuella.

Får man bilder skickade till sig av någon liten läckerbit så ger man EXTRA fan i att sprida dom vidare, för dyker dom upp någonstans får man garanterat inga nya bilder från den donnan..

Hur svårt kan det vara liksom?

Sen är MrKuk en tragisk människa och "skåningen" borde ju läggas in, alla som varit på internet vet ju hur aggregeringen av innehåll funkar så det är väl klart att han suttit och letat efter överviktiga tjejer och önskat att han fått stoppa in den någon gång.
Människan som art har evolutionerats i miljontals år utan att ha behövt skicka/ta emot nakenbilder.

Däremot verkar människan evolutioneras i bristande konsekvenstänkande för vad som händer om man skickar nakenbilder över digitala plattformar.
Citera
2020-03-29, 00:28
Medlem
Citat:
Människan som art har evolutionerats i miljontals år utan att ha behövt skicka/ta emot nakenbilder.

Däremot verkar människan evolutioneras i bristande konsekvenstänkande för vad som händer om man skickar nakenbilder över digitala plattformar.

så du är alltså MOT att flickor skickar dig erotiskt material för att försöka fånga din uppmärksamhet? Tolkar jag dig rätt här?

Also, Homo sapiens har bara existerat i ca 300 000 år, så jag vet inte vad för typ av människa du ser dig själv att tillhöra?
Senast redigerad av anon666 2020-03-29 kl. 00:31.
Citera
2020-03-29, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
så du är alltså MOT att flickor skickar dig erotiskt material för att försöka fånga din uppmärksamhet? Tolkar jag dig rätt här?

Also, Homo sapiens har bara existerat i ca 300 000 år, så jag vet inte vad för typ av människa du ser dig själv att tillhöra?
Varför skulle jag ha något emot det? Däremot har jag inget behov av det, precis som mina förfädrar som knappast hade tillgång till enkla verktyg som snapchat hade det. Tänker man lite längre än näsan räcker så bör man inte skicka nakenbilder över något som helst digitalt medium om man värnar om sin integritet.

Ja homo sapiens har bara funnits i 300.000 år. Däremot har människor som släkte funnits längre bak än så, och det är ifrån dem vi är utvecklade ifrån och som påverkar hur vi lever idag.
Citera
2020-03-29, 04:23
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Incel, dumfan.
Citera
2020-03-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
mrkuk gjorde helt rätt att visa de små dumma tjejer att skickar man nakenbilder på nätet så sprids de. Naiva småtjejer som nu sitter och gråter, vad trodde de? Att bilderna skulle stanna och inte skickas vidare? IQ-nivån på dagens tjejer borde vara så hög med all information tillgänglig via nätet, trots det så verkar dagens unga tjejer bara bli dumma och dummare. Såg ett avsnitt av BB och en av deltagarna visste inte namnet på statsministern.

Intressant att du avgudar en loser. Han är liksom nidbilden av en näthatare. Överviktig, arbetslös, bor långt uppe i norrland, macho på nätet men tvärtom irl osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in