2020-03-29, 00:02
Medlem
Lunatics avatar
Glasman sket i Sami och gick till Jullan och sov.

Glasman satt och grät ut till Sami ..m.m.
Men sedan skiter han ändå i Sami.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det var så jag uppfattade det. Eller, så här, om man tolkade BB:s brev ordagrant så skulle alla som nämnde makttävlingen hänga löst, oavsett när de pratade om den, men med lite eftertanke var det ju uppenbart att de aldrig skulle genomdriva den regeln stenhårt..
Självklart och det känns jättelöjligt att greppa efter halmstrån att tro att folk kommer bli autonominerad höger till vänster så att Glasman klarar sig. Jag har aldrig sett någon få en tillsägelse när makttävlingen inte pågår. De kanske inte gör det i högtalaren men i bikten då??? Nu har de gjort så här och varit slappa i 50 dagar...
Medlem
Fy fan vilka lättviktare Martin och Glasman är! Jävla stockholmare som skryter över hur mycket dom tål och så sitter dom och halvsover efter några öl
2020-03-29, 00:03
Medlem
Nu ger till och med jag upp och tittar på något annat. Tråkigaste fester någonsin!
2020-03-29, 00:03
Medlem
Fanns det kondomer i Glasmans storlek?

Tror inte de har så stora i huset faktiskt.

Körde han utan kondom?
2020-03-29, 00:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det var så jag uppfattade det. Eller, så här, om man tolkade BB:s brev ordagrant så skulle alla som nämnde makttävlingen hänga löst, oavsett när de pratade om den, men med lite eftertanke var det ju uppenbart att de aldrig skulle genomdriva den regeln stenhårt..
Aa BB formulerade sig lite fel.
Borde stå typ. 1timme före till 1tmme efter tävling börjat och avslutat så blir man Auto nominerad om man snackar om tävlingen.
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-29 kl. 00:07.
2020-03-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Fy fan vilka lättviktare Martin och Glasman är! Jävla stockholmare som skryter över hur mycket dom tål och så sitter dom och halvsover efter några öl

Exakt det jag tänker varje gång de dricker.

De som skröt mest, tål minst.

De blir fan helt borta bara de tittar på alkoholen.
2020-03-29, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ger till och med jag upp och tittar på något annat. Tråkigaste fester någonsin!
Du kan ju inte missa när de skall sjunga för lisa2. Blir världens fest!
Medlem
askungens avatar
Detta va iaf fint för Frida
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Det är flera som är på mig så det känns som jag har fått en psykos.

Jag har tittat slaviskt på tävlingarna om dagarna. Jag har inte missat en enda makttävling. De får bara tillsägelser i högtalaren när de tävlar för de har gett tips till varandra i 50 dagar. Det är regeln de har brutit mot. Det kom in ett brev igår under banantävlingen att de kommer börja upprätthålla reglerna och att nästa som ger tips eller pratar om den kommer bli autonominerad när den pågår.

Jag vet inte var folk har fått för sig att de inte får tala om makttävlingen när den är avslutad ända tills på måndag? Har de fått varningar i bikten och jag har missat det? Eller har jag inte koncentrerat mig och jag är helt ute och cyklar? Jag känner mig sjuk i huvudet. Jag kanske måste sova.

Jag håller faktiskt med dig helt och hållet! Men folk här har engagerat sig så pass mycket känslomässigt att de vill lura sig själva för att hålla kvar sina favoriter 😂

Du har fullt fokus! Lägg dig och vila för här kommer du inte få ut något iaf! 😊

OnT: Gruppen sjunger för Lisa2 a.K.a Glädjespridaren
2020-03-29, 00:06
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasman sket i Sami och gick till Jullan och sov.

Glasman satt och grät ut till Sami ..m.m.
Men sedan skiter han ändå i Sami.

Glasmans tårar handlade bara om intäkter.. allt han grät över var att Sami drar publik medan han inte skulle göra det.. Fanns inget genuint förutom egoism i hans tårar
2020-03-29, 00:06
Medlem
askungens avatar
Inte alls överdriven reaktion

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in