Citat:
Ursprungligen postat av
5596
Absolut, nästa man som pratar om tävlingen när den pågår tolkar jag det som FÖR DET ÄR FUCKING UPPENBART. Man behöver inte skriva det ord för ord i brevet till dem.
Varför skulle de inte få lov att prata om tävlingen när den är avslutad? Ge mig en jävla logisk anledning. Jag vet att alla rainbow fans greppar efter halmstrån men detta blir bara pinsamt. Hur kan man ha en sådan skev verklighetsuppfattning? Jag svär på min familjs liv att de kommer aldrig få några konsekvenser av produktionen när de pratar om tävlingen när den är avslutad!
Men är du skön i HELA huvudet?
1. De fick in brevet efter att ALLA hade tävlat, vem är "nästa man" menar du? När tävlingen är avslutad?
2. De får ALDRIG prata om makttävlingarna förrän resultatet kommit på måndagen, eftersom det handlar om att få rädda någon. Har du inte kollat någonting på det här programmet eller?
3. Jag är ingen "rainbow fans", snälla. Sluta prata om att greppa halmstrån när det är allt du gjort i hela ditt liv.
3. Nej, men så bra att du svär på din familjs liv om någonting som alla i den här tråden kan säga emot, din jävla pappskalle. Men här visade du ju verkligen din nivå och intelligens.
Någon annan här inne som vill svära på sin familjs liv att de brukar få prata om makttävlingarna efter att de är avslutade?