2020-03-28, 23:33
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Frida: Vem hade du valt att ta ut din sexuella frustation på?

Amilia: Martin

Martin: https://gyazo.com/21b7ca6bd33467410fc353c5090ed41e
Jassa dog i köket
Tror Martin gillade det. Han verkar lite småtänd på henne. Och de är rätt lika på något konstigt sätt. De brukar ju råka säga samma sak exakt samtidigt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast brevet där det stod att de inte får prata om tävlingen kom in efter att de hade tävlat, så den teorin fallerar. De brukar ju även skrika ut DET ÄR FÖRBJUDET ATT PRATA OM TÄVLINGEN ända fram till måndagen.

Gör de? Jag har inte hört några sådana meddelanden alls idag, t ex. Och jag minns det som att brevet kom in innan Amilia skulle tävla, men jag kan ha fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ang makttävlingen
Amilia satt och pratade med Glasman. De kom in på tävlingen, jag minns fan inte ordagrant. Men Amilia sa att det är svårt att veta vem som vann, och det inte alls är självklart att det var Martin som vann tävlingen med tanke på vad det var för typ av tävling. Sen la hon till ”utan att gå in för mycket på det men vem som helst kan ha vunnit denna tävlingen”. I den stilen. Så ja hon bröt mot det som stod i brevet. Stod tydligt man inte ens skulle nämna tävlingen. Hon inte bara nämnde, utan gav hintar om att det inte var en fysisk tävling i princip.

TACK hon ska ut.
2020-03-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa han kanske har pluggat och sånt. men det är det enda han kan.

Vara rolig och göra karriär på Youtube..m.m är inte Glasman, och plattsar inte där
Glasman får köra sin grej i det han pluggat.

Vara rolig..m.m där är Sami den som är the Master.
Glasman kommer inte ens till 1% av Samis nivå.
Fast saken är väl ändå om man har pluggat på handels och har det i ryggsäcken så är du nog inte beroende av att vara med i en dokusåpa för att få arbete. Du har Sveriges ”bästa” utbildning och förmodligen ett sjukt bra kontaktnät. Så jag tror han är rätt så genuin mot Sami. Om Glasis vill kan han ta på sig kostymen och tjäna betydligt mer än vad BB-vinsten ger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ang makttävlingen
Amilia satt och pratade med Glasman. De kom in på tävlingen, jag minns fan inte ordagrant. Men Amilia sa att det är svårt att veta vem som vann, och det inte alls är självklart att det var Martin som vann tävlingen med tanke på vad det var för typ av tävling. Sen la hon till ”utan att gå in för mycket på det men vem som helst kan ha vunnit denna tävlingen”. I den stilen. Så ja hon bröt mot det som stod i brevet. Stod tydligt man inte ens skulle nämna tävlingen. Hon inte bara nämnde, utan gav hintar om att det inte var en fysisk tävling i princip.

Exakt!! Skriv till Bb
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Absolut, nästa man som pratar om tävlingen när den pågår tolkar jag det som FÖR DET ÄR FUCKING UPPENBART. Man behöver inte skriva det ord för ord i brevet till dem.

Varför skulle de inte få lov att prata om tävlingen när den är avslutad? Ge mig en jävla logisk anledning. Jag vet att alla rainbow fans greppar efter halmstrån men detta blir bara pinsamt. Hur kan man ha en sådan skev verklighetsuppfattning? Jag svär på min familjs liv att de kommer aldrig få några konsekvenser av produktionen när de pratar om tävlingen när den är avslutad!
Men är du skön i HELA huvudet?
1. De fick in brevet efter att ALLA hade tävlat, vem är "nästa man" menar du? När tävlingen är avslutad?
2. De får ALDRIG prata om makttävlingarna förrän resultatet kommit på måndagen, eftersom det handlar om att få rädda någon. Har du inte kollat någonting på det här programmet eller?
3. Jag är ingen "rainbow fans", snälla. Sluta prata om att greppa halmstrån när det är allt du gjort i hela ditt liv.
3. Nej, men så bra att du svär på din familjs liv om någonting som alla i den här tråden kan säga emot, din jävla pappskalle. Men här visade du ju verkligen din nivå och intelligens.

Någon annan här inne som vill svära på sin familjs liv att de brukar få prata om makttävlingarna efter att de är avslutade?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gör de? Jag har inte hört några sådana meddelanden alls idag, t ex. Och jag minns det som att brevet kom in innan Amilia skulle tävla, men jag kan ha fel.

Dom har ju inte pratat om tävlingen idag eftersom dom fick brevet

Dom har pratat efter makttävlingar förut och fått varningar(som inte gett nåt eftersom varningar inte ger nåt i huset)
2020-03-28, 23:35
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom ska inte prata om makttävlingar för dom har inte fått resultatet än. Pratar dom om det kan dom räkna ut vem som har vunnit och då kan det påverka makten på måndagen
Men de spekulerar ju varje dag flera gånger om vem som har vuinnit och vem de ska rädda? Har vi tittat på samma LIVE? Hur kan alla här inne vara så slutkörda?
Medlem
foxieroxies avatar
Haha, nu börjar Martin med sitt "fuckboy" igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Tror Sami har bra förutsättningar att lyckas med utube mm ENSAM, envisas han att ha med Glasman då går det nog åt helvete.

Hur länge har han hållit på med YouTube? Och vad får dig att tro att han kommer bli ”större” än vad han är på YouTube?

OnT: Martin har sin vanliga fylle/pundarblick i soffan 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, för att de sagt åt dem att att prata om tävlingen leder till autonominering. De får aldrig prata om tävlingarna innan måndagarna och har aldrig fått göra. Förstår inte hur folk kan ha missat detta.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Jassa är skitarg på Martin för han svarade, utan att tveka, att om han hade velat ligga med någon annan som inte var Jassa så hade han valt Anty

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in