2020-03-28, 23:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det tvivlar jag på. Glasis har pluggat på Handels och skulle kunnat haft en karriär och tjänst pengar. Han verkar mer som att han vill jobba med saker han tycker ger honom lycka mm.
Aa han kanske har pluggat och sånt. men det är det enda han kan.

Vara rolig och göra karriär på Youtube..m.m är inte Glasman, och plattsar inte där
Glasman får köra sin grej i det han pluggat.

Vara rolig..m.m där är Sami den som är the Master.
Glasman kommer inte ens till 1% av Samis nivå.
2020-03-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Någon påpekade att det kanske bara är förbjudet att prata om en viss tävling medan den pågår, så att ingen ska få förhandsinfo och kunna planera sin insats. När alla väl har tävlat och det inte längre går att påverka resultatet så är det kanske fritt fram? Vet inte.
Fast brevet där det stod att de inte får prata om tävlingen kom in efter att de hade tävlat, så den teorin fallerar. De brukar ju även skrika ut DET ÄR FÖRBJUDET ATT PRATA OM TÄVLINGEN ända fram till måndagen.
2020-03-28, 23:28
Medlem
Citat:
Någon påpekade att det kanske bara är förbjudet att prata om en viss tävling medan den pågår, så att ingen ska få förhandsinfo och kunna planera sin insats. När alla väl har tävlat och det inte längre går att påverka resultatet så är det kanske fritt fram? Vet inte.

Dom ska inte prata om makttävlingar för dom har inte fått resultatet än. Pratar dom om det kan dom räkna ut vem som har vunnit och då kan det påverka makten på måndagen
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flowah
Amili4 är väl lite lik dockan ” chucky? ”

Haha ja, faktiskt
Tycker även att Mergim har liknande drag med Voldemort ur harry potter ibland...speciellt från film 1.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Jo han är en jobbig jävel speciellt när är är dragen, men tänk dig fläskorvläppen och Analias min när glassy kommer ut ur anexdörren!!😳
Jag vet. fan va nice. Lennie måste ut.

Men glasman har tappat det. och när det finns chans och han sitter mot någon random så kommer Glasman ryka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Och hon svarar doggy

Ingen har haft sitt bästa sex doggystyle och har ni det så måste ni byta partner!
Fast bakifrån kan väl ändå vara riktigt härligt?

Jag vill se Glasis ta Jullan bakifrån, viktigt att nämna så att jag inte får fler varningar.
2020-03-28, 23:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Det är när de tävlar man inte får prata om den för de ger indirekta tips hela tiden! De får lov att praaaata om tävlingen hur mycket de vill just nu.

Citat:
Då borde han inte få ha dom kvar? Dom andra har väl blivit av med sina?
Mmm, har för mig att de inte får ha solglasögon. Dom kanske inte räknas eftersom man ser.ögonen. men de kanske är hans, kan inte svara på det .
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Frida: Vem hade du valt att ta ut din sexuella frustation på?

Amilia: Martin

Martin: https://gyazo.com/21b7ca6bd33467410fc353c5090ed41e
Medlem
Citat:
Jo för då kan de prata om vem de ska rädda osv.
2020-03-28, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om ni inte ser en jävulskt Sami och Glasman. Ta och skit ner er. Nu röstar vi fan Glasman kvar om ni har vett. Lennie skall ut på måndag. Vi kör flashback och vi som är old timers här!
Ja, varför vill man ha kvar jättebebisen Lennie? Jag har inget mot honom men har kvar Glasis kvar alla dagar i veckan!
Medlem
__Alez__s avatar
Mergim verkar inte vara på humör. Han gillar nog inte att Lennie får uppmärksamhet och snackar en del med Amilia om resor.

Mergim snälla kom ut inför gruppen. Inför Sverige. Vore så fint.
Medlem
Citat:
Dom ska inte prata om makttävlingar för dom har inte fått resultatet än. Pratar dom om det kan dom räkna ut vem som har vunnit och då kan det påverka makten på måndagen
Exakt! Nu måste vi alla skriva till BB

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in