2020-03-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ok, jag har nog aldrig använt glidmedel vid sex. Jo, kanske någon gång vid analsex men det brukar funka ändå.

Ska det vara något jävla mys här. Amilia och Viccan är inte ens klara med smink och fix ännu. Lås in dem i rummet!
Glidmedel kan ju vara av naturlig sort också

Och Amilia håller något jävla förhör med Lennie om hans frågor? VAD har hon med det att göra ens? Allt för att ha kontroll över honom och saker att använda emot honom i senare lägen.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Så jävla fattigt! En klen tröst i ett fattigt hem är en stor kuk. Men har någon stor kuk därinne?
Martins kuk ska tydligen vara riktigt stor. Samis borde ha ok storlek. Jag tror att Lennies är helt okej också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gamla BB husen var det mer röj och party men nu är det så styrt av alla regelverk!

Ja precis. Husen då kändes inte lika påkostade heller, vilket är hela grejen med BB att det ska vara hårt och kämpigt att vara där inne och att deltagarna får försöka att underhålla sig själva tills produktionen ger dom något kul dom förtjänat.
2020-03-28, 20:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Någon sa att det var Ikeasaker.
Årets BB verkar vara byggt av importerad arbetskraft och Ikeafanér.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
........... Fy fan. Han sitter där inne och blir FÖRHÖRD.
Det värsta var "naaääj jag skämta !" för att han inte vill göra henne sur.

Fan Lennie.
Verkligen FAN Lennie.

För i helvete Lennie Hansson DU FÖRTJÄNAR BÄTTRE.
Ställ dig upp och gå ut därifrån. Gå ut och umgås mer med Sami, som du sa att du ville göra. Sami är så mycket bättre för dig.
Medlem
Alltså varför går Lennie och Mergim efter valen hela tiden och snackar skit??
2020-03-28, 20:44
Medlem
Vafan filmar de inte gruppen för
2020-03-28, 20:44
Medlem
xrlpyts avatar
Jag blir lite orolig för Lennie-boi om Glas och Jullan ska hålla på och pussas och bli något slags "par" de sista dagarna här.
2020-03-28, 20:45
Medlem
Citat:
Någon sa att det var Ikeasaker.

Då är det nog iallafall inköpt. Jag förstår inte hur dom får programmet att gå runt denna säsong då dom varken får in pengar från sponsorer av möblerna eller från tittarröstningarna.
2020-03-28, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Glidmedel kan ju vara av naturlig sort också

Och Amilia håller något jävla förhör med Lennie om hans frågor? VAD har hon med det att göra ens? Allt för att ha kontroll över honom och saker att använda emot honom i senare lägen.
Precis! Nu fick jag en varning för det här samtalet...

Jo, men Amilia tycker ju att hon har rätt att veta allt om alla.
2020-03-28, 20:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag saknar tidigare säsongernas upplägg. Saknar Adam Alsing, festerna och nomineringarna. Publiken, tittarbreven och kompisar och familj som kom i livesändningarna.
Ja. Det var ett helt annat program
2020-03-28, 20:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Men snälla du, jag är 30+.
Ta livet av dig om det inte passar dig att jag tycker Frida ser ut och beter sig som en gammal kärring!
Ja, jag ska göra det. Jag brukar alltid begå självmord när någon inte håller med mig.

Om du är 30+ borde du veta hur människor ser ut i den åldern. Frida har inga ålderstecken som du beskriver. Hon är en normal, rund 30-åring. Hennes ansikte ser fräscht ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in