2020-03-28, 20:24
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Rent objektivt och som en straight tjej kan vi väl hålla med om att Julia och Jassa är de hetaste tjejerna i huset?

Victoria försöker visa upp sin kropp för det är det enda som är någorlunda fint på henne. Fast hon är ”big boned” med muskler. Tror Lennie gillar hennes outfit, svartsjuka Mergim och Amilia kommer sitta och snacka skit snart
Japp håller med! Julia har finast kropp och vackrast ögon, Jasmine är docksöt, verkligen fina läppar! Tycker båda är vackrast när de är osminkade!
Medlem
xrlpyts avatar
Nämen oj så de pussas, Glas och Jullan.
Bannlyst
Omg juden tog initiativet till att börja pussas med Julia, nu har man sett allt 😷😱
2020-03-28, 20:25
Medlem
Globalisten55s avatar
Glasman förvandlas till en fjolla😂
2020-03-28, 20:25
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jasså är snygg när hon är topless och håller käften.

Julia är snygg oavsett vad hon gör. Har skrivit det innan, men den kvinnan skulle till och med få rännskita på toaletten att se bra ut.
Jassa har mindre bröst än vissa män så nja. Men nu när hon är sminkat och i sin svarta byxdress är hon jävligt snygg. Utan smink, njaa lite mindre men fortfarande snyggare än de andra i huset - utom Julia såklart!
2020-03-28, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Japp håller med! Julia har finast kropp och vackrast ögon, Jasmine är docksöt, verkligen fina läppar! Tycker båda är vackrast när de är osminkade!

Ingen har fin kropp, jassa har bra rumpa och fin fitta.

https://imgur.com/a/6RibPgS
2020-03-28, 20:27
Medlem
Julia till Glasis ”Vill du ha glitter någon annanstans?”. Daniel ”var då?”. Julia ”Snoppen!”

Hon är fan så jävla rolig!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ingen aning. Jag har min förhud kvar, hur fan runkar man utan? kör man skruven eller? ( Jag anklagar dig inte för att ha sexat med en jude nu ) bäst att klargöra det men du kan ju ha träffat på någon förhudslös ändå i din ungdom
Har legat med enda person utan förhud. Det var en engångsgrej på fyllan, så jag frågade inte. Han var dock Sverigedemokrat, så det förklarar kanske en del!

Nog om politik.

Nu snackar Glas om hur Julia skrek att hon ville knulla och komma. Hon var faktiskt jävligt kåt igår. Det får man vara, Jullan!
Medlem
Citat:
Jassa har mindre bröst än vissa män så nja. Men nu när hon är sminkat och i sin svarta byxdress är hon jävligt snygg. Utan smink, njaa lite mindre men fortfarande snyggare än de andra i huset - utom Julia såklart!

Jassa utan smink är finare än Jassa utan smink, tycker jag.
2020-03-28, 20:28
Medlem
askungens avatar
Ok glasman och julia kommer knulla ikväll. Han planterade det precis starkt i henne och hon kommer vilja (såklart) och han låtsas låta sig övertalas (och vinna röster)
2020-03-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja! Jag tror de gömde flaskan i en av soptunnorna i slussen!
Så länge Julia är full blir jag glad!
2020-03-28, 20:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Baken är som smaken - Alex

Jag tycker bara att Jassa är snygg när hon är osminkad.

Pattarna tycker jag är snygga främst på grund av bröstvårtorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in