2020-03-28, 19:29
Medlem
Ändå fascinerad över att Jasmine hittat en jumpsuit som passar på hennes långa kropp (tycker f.ö. hon är skitsnygg i den!). Alla jag testat (och det är många) skär upp ända till livmodern så fort jag böjer mig/sätter mig ned, och eftersom jag kanske potentiellt eventuellt vill ha barn i framtiden sååå känns det inte optimalt

Och Julia är lika snygg som alltid.
2020-03-28, 19:30
Medlem
Squin.Teyes avatar
Och så snål med "frysdisk-tårtor" när man fyller 30!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Någon härmar hon helt klart.
Han sa något i stil med "Hon ska alltid tro att hon är bätte än andra. Du är 22 år gomman, sätt daj"

Synd att klippet togs bort.. Fick mig ett gott skratt där.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha yes. Han är lite ursäktad ändå, då Mohombi är halvkongolese och dem känner varandra.

Haha ja alltså jag trodde det var de du syftade på att alex hade fel att mohombi inte pratar svenska. Missförstod helt, det var därför jag ba dig utveckla
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Ja, det är inget Big Brother utan galna Olga. Hon måste vara kvar länge till!
Jag tror definitivt på en ny gruppering om Glasman åker ut. Då blir det Sami, Julia, Martin, Jassa och EV Alex beroende på hur nära han kommer vara med Victoria. Då är Samis grupp starka. Lättare att få ut Amilia och Victoria då, sedan lär väl Mergim ryka. Svårare kanske att få ut Jassa. Men vi får se hur det blir. Kanske bara blir en trio med Sami, Julia och Alex.
Stackars Frida räknar du inte med? Svårt sia om hur det blir om Daniel åker tycker jag. Han och Sami har var så självklara ihop så det är svårt att föreställa sig annat. Jag har inte uppfattat Sami som nära Martin så där är ett frågetecken.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Vad är det för jävla tattig fest de fixat? trodde inte produktionen kunde bli mer värdelös än den redan är. Två fyller 30 och det lyxigaste de tar in är popcorn?

Och två asfula prinsesstårtor! Skrattretande låg nivå! Har tv4 slut på pengar? Frida önskade sig smörgåstårta. Tji fick hon, stackarn.
Medlem
askungens avatar
Sami + Julia är så mycket finare än hon och Glasman!
2020-03-28, 19:31
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Och två asfula prinsesstårtor! Skrattretande låg nivå! Har tv4 slut på pengar? Frida önskade sig smörgåstårta. Tji fick hon, stackarn.
Fyller hon idag eller imorgon? Kanske får imorgon isåfall. Det förtjänar hon.

Undrar om coronan påverkar det de tar in i huset.
2020-03-28, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Måste återigen säga hur mycket jag älskar Sami. Det känns som han är en del av oss på tråden. När vi började ogilla Victorias vidriga beteende gjorde han också det i samma veva. Han är verkligen på rätt våglängd som oss.
Sami for the win
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Och så snål med "frysdisk-tårtor" när man fyller 30!!!
Eller hur! Mergim sa igår kväll att han sagt i bikten att han o Lennie ville göra tårtor till ikväll. De hade haft något att göra idag o dom hade blivit både vackrare, godare och med mer kärlek!

P.S. kan inte Mergim droppa dedär glasögonen
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han sa något i stil med "Hon ska alltid tro att hon är bätte än andra. Du är 22 år gomman, sätt daj"

Synd att klippet togs bort.. Fick mig ett gott skratt där.
Tror jag sett det. Mergim är bra på att leverera roliga sägningar mellan varven.
2020-03-28, 19:33
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Haha ja alltså jag trodde det var de du syftade på att alex hade fel att mohombi inte pratar svenska. Missförstod helt, det var därför jag ba dig utveckla

Nej det var bara roligt när Alex sa att det var bästa låten någonsin inom svensk musik.

Men han är ursäktad då han kreddar sin polare. Hade gjort samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in