2020-03-28, 19:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Är det bara jag som ser att Sami har tappat förtroendet för Glasman?? Han umgås med honom av ren artighet för de har hängt ihop sen dag ett samt han kan chilla lite med honom.

Men när Glasman hängde löst med Julia då var de helt säkra på de skulle lämna. Glasman tjatade hål i Samis huvud om det och fick Sami åter i ”Jag vill lämna”-tankarna. Sedan vände Glasman på 2 sekunder när de fick vara kvar. Då var det ”Fuck alla” ”fucking” och allt möjligt skit. Såg INGEN av er Samis besvikelse? Han var helt förstörd över sveket för han trodde verkligen de skulle lämna tillsammans. Han sa till och med till Glasman att han inte förstod hur han kunde vända så fort.

Tror Sami tog sig en lång funderare och började inse att Glasman hade en plan hela tiden. Att det var tomma hot. Och då insåg Sami att miljonen är mer värd än en vän som låtsas en sak men sedan ändrar sig sekunden efter när saker vänder till hans fördel.

Jag älskar Sami. Han är intelligent och ödmjuk. Och han ser rakt igenom bullshit och manipulation. Han nämnde inte ens ”Oj hur kan de fråga sånt?” utan han förstod EXAKT varför Glasman fick de frågorna. Nu när Glasman kom tillbaka skakis som fan och stirrade nervöst in i kamerorna att Sami totalt obrydd, pillar mellan tårna och säger ”Ja du åker nog ut på måndag hehe” och att Glasman får jobba utifrån. Sami kunde inte bry sig mindre.

Med allt detta sagt så har jag fortfarande inte bestämt mig för vem jag röstar kvar av Lennie och Glasman. Tycker om Lennie mer men hatar Victoria och Amilia, vidrigaste människorna. Samtidigt är ju gruppspelen snart slut (om en vecka väl?) så det finns ingen makt som kan rädda andra. Att Mergim och Lennie sätter var sin röst för att rädda Amilia innebär INTE att hon sitter säkert för tror fler i huset röstar ut henne och Victoria, sedan kommer vi tittare ha slutorden. Är Glasman kvar lär han bli utröstad av de flesta och då ryker han ändå snart.
Och att Glasman åker ut kommer inte påverka Sami det minsta längre, jag tycker iallafall han verkade rätt så likgiltig gentemot Glasman och har dragit sig mer till andra i huset. Han är färdig med Glasman och hans manipulativa fasoner.
Kul med lång analys av läget. Märks att du kollat mycket på årets BB. Du kan mycket väl ha rätt i ditt resonemang. Tycker något hände efter Jullans hångel med Sami för några fester sedan. Att Daniel blev mer på henne, bl a retade massor om hennes intresse för Sami osv. Ska bli intressant att se hur läget är mellan Sami och Daniel fram till utröstning. Jag är glad att Julia klarade sig. Det var viktigast den här vändan i mitt tycke.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja vad fan tror du hahaha de andra pratade om svenska "klassiker" som diverse ABBA-låtar. Så kommer Alex och bara "MAHOMBI BUMPY RIDE ÄR DEN BÄSTA SVENSKA LÅTEN"

HAHAGAHAHAHASDKGE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA alltså alex!!!! faaaan att man Missade detta måste ha varit när jag var handlade :/

vad sa dom andra då!?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror ni de filmar duschen bara för att bevisa att Amilia duschar?
Utan tvekan hahahaha första gången de riktigt får chansen
2020-03-28, 19:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hon var allt med hyveln i närheten av blåvalens fortplantningsorgan. Hon gör sig fin för Lennie, ikväll kommer hon att ta det hon tycker att hon är berättigad till och Lennie kommer bara ligga där med sina mörtögon och stirra upp i taket, chockad, förnedrad.

Stackarn.
2020-03-28, 19:22
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Mergim störde sig på att Victoria kallar honom för sin sin son fast hon bara är 1 år äldre. Han tycker att hon leker att hon är 40.
Haha, men han måste ju förstå att hon bara axlar rollen som Anty hade och det var som en slags mamma till honom.
2020-03-28, 19:23
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA alltså alex!!!! faaaan att man Missade detta måste ha varit när jag var handlade :/

vad sa dom andra då!?

Haha nej det här var typ 1 månad sen.

Dem nonchade honom, som om det var ett skämt men han var 100% serri.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jävla Julia alltså. Skitsnygg när hon står på huk i sina klackar för att trixa med ballongerna. Allt hon gör ser bra ut.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ SÅ SUPERSEXIG! Vacker som en dag....
Medlem
icons avatar
Citat:
Nå ska vi gissa hur länge festen håller ikväll?

jag gissar på 00.30
Den kan sluta tidigt för vissa, t ex Daniel kanske däckar vid 22?
Medlem
jag tycker om Big brother 2020 ska slutar vara i tv4, sjuan för inte bra TV-programmet
2020-03-28, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

vad sa dom andra då!?
Det var så tidigt i programmet, så jag har för mig att de var för obekväma för att skratta åt honom då. Tror att någon skrattade. Jävligt roligt. Någon som har klippet?
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Hoppas det är för att retas...🥵🥵🥵🥵🥵
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hurdan då tror du?

Jag vet inte hur men eftersom han har haft ett stort inflytande i gruppen positivt/negativ så tror jag det blir så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in