2020-03-28, 19:09
Medlem
foxieroxies avatar
En sak är säker. När Glasman lämnar kommer det bli kraftiga omgrupperingar i huset.
2020-03-28, 19:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Han vet att det inte är någon idé att försöka vända LHS(LivetsHårdaSkola)-röstarna. Vi andra vet redan vad Glasman går för, och röstar givetvis kvar honom på måndag.
Ja don't get me wrong. Hellre han än de andra två. Ja, såvida Lennie inte börjar spåra helt och blir en sexgud som trasar sönder brudarna framför ögonen på Amilia. För då kan du fan inte klandra mig! Då och först DÅ får Lennie min röst. Jasmine kommer bara få min röst om hon står mot Amilia.
2020-03-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
En sak är säker. När Glasman lämnar kommer det bli kraftiga omgrupperingar i huset.
Hurdan då tror du?
2020-03-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har inte han någon på utsidan? Det lät så i ett samtal mellan honom och Sami.
Jo, både han och Jullan hade någon. Men Glasis och hans någon hade sagt att de fick göra precis vad de ville, så det fanns inga förbud.
2020-03-28, 19:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
HAHA sorry menade din mening om alex :P där han påstår om den bästa låten
vad menar du?
Ja vad fan tror du hahaha de andra pratade om svenska "klassiker" som diverse ABBA-låtar. Så kommer Alex och bara "MAHOMBI BUMPY RIDE ÄR DEN BÄSTA SVENSKA LÅTEN"

HAHAGAHAHAHASDKGE
2020-03-28, 19:12
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:

Ska bli intressant att följa...
2020-03-28, 19:12
Medlem
Istället för kakor, chips och tårta borde de få in mat. De har väl aldrig fått in mat till någon fest? Det pajar ju partyt att de ska ställa sig i två timmar och steka färdiga köttbullar.
2020-03-28, 19:13
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia är alkoholist. Utan tvekan.
2020-03-28, 19:14
Medlem
Lord2Moynes avatar
Död-fisk-Lennie gillar verkligen popcorn. Bra frekvens på ätandet där, inte ens blåvalen hade haft en chans.
2020-03-28, 19:15
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Är det bara jag som ser att Sami har tappat förtroendet för Glasman?? Han umgås med honom av ren artighet för de har hängt ihop sen dag ett samt han kan chilla lite med honom.

Men när Glasman hängde löst med Julia då var de helt säkra på de skulle lämna. Glasman tjatade hål i Samis huvud om det och fick Sami åter i ”Jag vill lämna”-tankarna. Sedan vände Glasman på 2 sekunder när de fick vara kvar. Då var det ”Fuck alla” ”fucking” och allt möjligt skit. Såg INGEN av er Samis besvikelse? Han var helt förstörd över sveket för han trodde verkligen de skulle lämna tillsammans. Han sa till och med till Glasman att han inte förstod hur han kunde vända så fort.

Tror Sami tog sig en lång funderare och började inse att Glasman hade en plan hela tiden. Att det var tomma hot. Och då insåg Sami att miljonen är mer värd än en vän som låtsas en sak men sedan ändrar sig sekunden efter när saker vänder till hans fördel.

Jag älskar Sami. Han är intelligent och ödmjuk. Och han ser rakt igenom bullshit och manipulation. Han nämnde inte ens ”Oj hur kan de fråga sånt?” utan han förstod EXAKT varför Glasman fick de frågorna. Nu när Glasman kom tillbaka skakis som fan och stirrade nervöst in i kamerorna att Sami totalt obrydd, pillar mellan tårna och säger ”Ja du åker nog ut på måndag hehe” och att Glasman får jobba utifrån. Sami kunde inte bry sig mindre.

Med allt detta sagt så har jag fortfarande inte bestämt mig för vem jag röstar kvar av Lennie och Glasman. Tycker om Lennie mer men hatar Victoria och Amilia, vidrigaste människorna. Samtidigt är ju gruppspelen snart slut (om en vecka väl?) så det finns ingen makt som kan rädda andra. Att Mergim och Lennie sätter var sin röst för att rädda Amilia innebär INTE att hon sitter säkert för tror fler i huset röstar ut henne och Victoria, sedan kommer vi tittare ha slutorden. Är Glasman kvar lär han bli utröstad av de flesta och då ryker han ändå snart.
Och att Glasman åker ut kommer inte påverka Sami det minsta längre, jag tycker iallafall han verkade rätt så likgiltig gentemot Glasman och har dragit sig mer till andra i huset. Han är färdig med Glasman och hans manipulativa fasoner.
Medlem
Citat:

Hoppas på Martin sami julia Alex Jasmine
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
SÅ ÄR DET EXAKT: De som håller käft och flyter med är värre än mobbaren. Rädd att bli nästa offer. Tystnad=bekräftelse om elakhet. Att välja stå utanför och inte ta parti ÄR att tyst hålla med.

Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Han vet att det inte är någon idé att försöka vända LHS(LivetsHårdaSkola)-röstarna. Vi andra vet redan vad Glasman går för, och röstar givetvis kvar honom på måndag.

Roligt hur Livets hårda skola är i majoritet hos Samis kompisar och Glasmannen är en typisk PK vänstersnubbe de vanligtvis hade föraktat. Roligt hur det kan bli

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in