2020-03-28, 19:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
För att de inte svarade på extrafrågor?! Och hittills så har det stått i brevet till alla att det finns extrafrågor inne i rummet på stolen som de ska svara på. Vad är det som är oklart?!

Wow! Chilla! Har inget minne av att det gjort det alla gånger. Första vändan stod det inget t.ex. men jag ger mig.
2020-03-28, 19:00
Medlem
__Alez__s avatar
Vilken vecka börjar finalspelet?

Hoppas lagtävlingarna är över snart. Bättre med individuella tävlingar. Många som glider på en räkmacka.
2020-03-28, 19:01
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vilka ska knulla nu när Glasman (tyvärr) åker.

Haha Sami, " Ja nu känns det ju som en jävla självklarhet att du åker på måndag, hehe "
Vem bryr sig om att se täcket guppa lite?
Finns ju porr överallt, bara att kika in där...
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ja exakt. Han fick det bekräftat nu! Vet att han är fucked på måndag också.
Skulle han mot förmodan läsa här så ser han att det finns folk som vill ha honom kvar också och uppskattar mycket av det han bidragit med i huset.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Wow! Chilla! Har inget minne av att det gjort det alla gånger. Första vändan stod det inget t.ex. men jag ger mig.
Nej, men alla i tråden är så jävla paranoida när det kommer till Jasmine. Chilla!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Måste återigen säga hur mycket jag älskar Sami. Det känns som han är en del av oss på tråden. När vi började ogilla Victorias vidriga beteende gjorde han också det i samma veva. Han är verkligen på rätt våglängd som oss.
Jag tror att jag kör telepati med honom! Jag sa ju för ett par dagar sedan att om
Han går ner i vikt och solar så blir han så mycket snyggare. Nu har han startat igång rejält med träning och börjat bygga på brännan. 😍😍😍
2020-03-28, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kan inte Amilia sitta löst och svara på tittarnas frågor? Nästa vecka då smäller det!

Jag lovar att produktionen hade vinklat alla hennes frågor : Amilia varför är du så bäst ?
Amilia varför är du söt?
2020-03-28, 19:02
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Skulle han mot förmodan läsa här så ser han att det finns folk som vill ha honom kvar också och uppskattar mycket av det han bidragit med i huset.

Hans DM är full av support redan broder! Glasman är nog den som skulle vara minst brydd gällande FB också. Han kan oss.
2020-03-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tror nog att han är nöjd över att han inte fick Jassa, då han inte står ut med hennes personlighet. Julia är ju rena högvinsten jämfört mot Jassa.
Har inte han någon på utsidan? Det lät så i ett samtal mellan honom och Sami.
2020-03-28, 19:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
För att kommentera Glasses frågestund vill jag säga att svaren var jävligt fattiga. "Om ni vill se mer av mig" följt av några halvgäspiga förslag på vad som kommer bjudas på. Meh. Kul också att han försöker rida på vågen av Samis och Jullans fans. Tror inte det går hem den här gången.

Om inte Lennie doppar kuken ikväll (i valfri tjej, så länge det inte är Amilia) kommer jag rösta på Glasman.
2020-03-28, 19:05
Medlem
Av de som hänger löst nu hoppas jag verkligen Jassa åker ut! Trött på hennes fake ass!
2020-03-28, 19:05
Medlem
Squin.Teyes avatar
Nej Frida, du upplever det inte som att Glasman är manipulativ för att du ser inte och hör inte allt han gör...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in