2008-07-27, 19:34
Medlem
fuhrerjespas avatar
Jag tycker Miss Li har en del svängiga låtar, gillar verkligen hennes röst, så mysig ^^. Och som några har sagt tidigare, är det ju inte fel att hon har ett par schyssta tuttar också x)
Citera
2008-07-28, 00:48
Medlem
fed ups avatar
Ja, så jävla bra. Det är kul för många är skeptiska eftersom hon envisas med att spela med Lars Winnerbäck och andra töntar, men när man väl spelar henne så kan ingen motstå charmen.

Tycker det är underbart att hon genererat så mycket skivor, helt icke-jante, det är coolt. Jag gillar hennes slappa attityd över lag, hon ber inte om ursäkt för sig, är rolig och har självdistans. Underbar kvinna.
Citera
2008-09-04, 16:11
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Skulle vara intressant att höra edra årikter om Miss Li. Har nyligen upptäckt henne och misstänker att jag nu är fast ett bra tag.

Hon är het het het. Jag vill ha sex med henne.
Citera
2008-09-04, 19:20
Medlem
Curleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Hon är het het het. Jag vill ha sex med henne.

Hon och Sophie Zelmani....samtidigt
Citera
2009-09-10, 15:07
Medlem
Mackan86s avatar
Är inte stolt över det men hon är riktigt jävla skön. Vem fan kan lyssna på http://www.youtube.com/watch?v=af25FnGQ-qI utan att dra på smilbanden?
Citera
2009-09-10, 18:24
Medlem
KingRats avatar
En gång i tiden lyssnade jag väldigt mycket på henne, men jag tröttnade. Känns väldigt enformigt och inte speciellt varierat så det var väl därför antar jag.
Citera
2009-10-16, 20:24
Medlem
Neonights avatar
Idag var Miss Li i radio (p3 populär) och klagade på att Chris Browns nya låt var för enformig....

...för enformig?

"Oh boy you make me feel like, oh boy you make me feel like...."
"Bababababbababab babab babab"
"Lalalalalalala la"

Måste jag fortsätta?
Citera
2009-10-16, 20:28
Medlem
MaxDLs avatar
Hon är en bra artist.
Citera
2009-10-18, 01:55
Medlem
Meskilstunas avatar
Hennes första platta var as-bra, sen blev de andra sämra och sämre med bara nån enstaka bra låt och hens senaste platta: hon har sålt ut sig själv, den är skitdålig och jag typ hatar hela den plattan.
Citera
2009-10-18, 13:19
Medlem
DenimDemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meskilstuna
hon har sålt ut sig själv

Inte för att hon tillhör mina favoriter (hon är f ö jävligt het) men jag är ändå nyfiken på varför du tycker hon sålt ut sig.
Citera
2009-10-18, 14:37
Medlem
Meskilstunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenimDemon
Inte för att hon tillhör mina favoriter (hon är f ö jävligt het) men jag är ändå nyfiken på varför du tycker hon sålt ut sig.

Nu är hennes sound kommersiellare än jultomtens skägg. Förr var det ej så. Kommersiallitet måste i för sig inte vara negativt, men jag hatar också just den stilen som hon har blivit numera.
Citera
2020-03-28, 18:39
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meskilstuna
Nu är hennes sound kommersiellare än jultomtens skägg. Förr var det ej så. Kommersiallitet måste i för sig inte vara negativt, men jag hatar också just den stilen som hon har blivit numera.
Nu tio år senare är hennes sound kommersiellare än Stock Aitken Watermans och Max Martins allra mest själlösa popdängor. Från skön indiebrud till en dussinartist bland alla andra.

Transformationen till komplett sell out är nu fullbordad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in