2024-08-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Fast inget klår Oh boy https://www.youtube.com/watch?v=k1b-HPTc5XE
fast på den tiden var det lite mera musik än den musik hon håller på med nu
Men Miss Li är väldigt speciell

Fan här hade man trott på någon kvalitetscover, men icke. Man får hålla sig till den enda och sanna oh boyen https://www.youtube.com/watch?v=CIMLsj0TUxQ
Citera
2024-08-09, 05:24
Medlem
Dr Scriptums avatar
Jag är överlag ett stort fan av Miss Li. Jag tycker att hennes engelska texter glöder av inte bara begåvning utan även av hennes egocentriska personlighet - en personlighet av den typen jag tycker man lättare hittar hos manliga konstnärliga genier eller "genier". Hon har något mycket värdefullt och flera fantastiska låtar på sin meritlista. När det kommer till att skapa storartad musik med sin personlighet som insats är den enda svenska artist jag kan jämföra henne med förmodligen Olle Ljungström.

Men! Jag har svårare för hennes låtar på svenska. Som radio-hiten om att träffa Jesus.... Den är på en banal och närmast nödrim-poetisk nivå som ligger långt under hennes egentliga talang.
Citera
2024-08-13, 14:55
Medlem
Kärringen är över 40 bast men sjunger om ungdomsfester och ungdomsproblem och dylikt med sin bebisröst. Dags att växa upp kanske?
Citera
2024-08-13, 17:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kärringen är över 40 bast men sjunger om ungdomsfester och ungdomsproblem och dylikt med sin bebisröst. Dags att växa upp kanske?

De som minns hur det var kan alltid relatera och leva sig in i hur tonåringar i dag har det, ångesten är densamma etc
Citera
2024-11-23, 00:27
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

är ju sånt kidsen vill ha idag, tycker hon är en ösigare version av Maggio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in