2020-03-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nej och nej

Ligger i soffan med huvudvärk o grannen har spelat kass hög musik i över en timma... här ska man minsann endast plågas..
Haha fyfan, kan relatera till det där med grannen. Vad är det med grannar att spela hög musik när de har kass musiksmak?!!?!

Såklart inte BB är i tid med någonting, vad trodde jag ens. Undrar när det kommer igång då, orkar fan inte slå igång skiten innan dess för antar att sur-Vickan är sur som vanligt och det pallar jag inte.
2020-03-28, 17:24
Medlem
Varför är de i sovrummet och vi inte får se vad som sker där utanför
2020-03-28, 17:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men 20 betydelsefulla personer!! 👯‍♂️👯‍♂️👯‍♂️👯‍♂️
Absolut! Ändå coolt att det uppmärksammas vad vi som är så få skriver. Det var även det som var min poäng, som inte Virgo1 fattade.

Jag sitter fan och kollar klockan konstant nu. FEST! FEST! FEST! Snart blir det kul i BB-huset. Skiter i att vi har Corona här hemma.
2020-03-28, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Frågan är om ankläppen ens dricker någonting ikväll så jävla putt som hon gått runt och varit hela dagen, så jävla synd om dig Vicky, verkligen . Gör hon det så finns det alla förutsättningar för generalknas.
Hoppas att Martin snear och berättar sanningen om vad folk tycker om Viccan! Så ska vi se på gråtfest! Övriga behöver inte tjafsa, de ska ha kul!!
2020-03-28, 17:27
Medlem
Vilka sitter löst på måndag? Lennie, Glasman och Jasse eller?
2020-03-28, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Men det är samma med supportergruppen på facebook som påstår att vi ALLA här inne tycker likadant och vill samma men så är det verkligen inte.
Vissa vill ha ut Glasman, andra Lennie.
Skillnaden är väl att trots att vi tycker olika inte tjafsar mer än nödvändigt om det. Om man bortser från vissa personer (särskilt hon vars man har en korvkiosk) som bara vill trolla.
2020-03-28, 17:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha fyfan, kan relatera till det där med grannen. Vad är det med grannar att spela hög musik när de har kass musiksmak?!!?!

Såklart inte BB är i tid med någonting, vad trodde jag ens. Undrar när det kommer igång då, orkar fan inte slå igång skiten innan dess för antar att sur-Vickan är sur som vanligt och det pallar jag inte.
Jag slår gärna över en cam där Mergim är (stalker) men pallar inte ens det nu, han blir jobbigare med Victoria i sin närhet...
Ibland får man känslan av att de inte skickar in brev mitt i ett intressant samtal, men nu...fotboll 94...kag förstår Fridas ansiktsuttryck!

Haha ja, det vore ju lättare om grannarna iallafall spelade bra musik! Tyvärr har jag två st (en intill o en ovanpå) o den ena värre än den andra... tack o lov, kanske läser personen tråden här, men det blev knäpptyst
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Finns en jobbig jävel på Instagram som i alla inlägg skyddar Victorias beteende och anser alla andra har fel, att Alex visst skulle be om ursäkt osv. Tror vi hon är släkting med Victoria eller vad är det frågan om?

När ska de få info om festen? Känns som det kommer bli sent ikväll de har väl inte ens svarat på frågorna än? Har inte på liven just nu.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hoppas att Martin snear och berättar sanningen om vad folk tycker om Viccan! Så ska vi se på gråtfest! Övriga behöver inte tjafsa, de ska ha kul!!
Haha det är mycket möjligt Martin blir ju helt väck när han är full.

Synd att inte Roza är med på festen ikväll Hade varit en partyhöjare

https://www.youtube.com/watch?v=zmKZdpJ40co
2020-03-28, 17:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vilka sitter löst på måndag? Lennie, Glasman och Jasse eller?
Ja Jag föreslår att vi offrar Lennie. Han har haft sina chanser att knulla Vickan framför Amilia. Vad ska vi med honom till?
2020-03-28, 17:33
Medlem
__Alez__s avatar
Bb borde sätta upp en riktig basketkorg på utegården och skicka in en basketboll.
2020-03-28, 17:34
Medlem
Hoppas Victoria blir grillad ikväll, falskare människa får man leta efter och sedan har hon mage att tycka synd om sig själv hela tiden haha!! sedan att hon röstas ut så fort som möjligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in