2020-03-28, 16:34
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Glasman ser riktigt jävla grinig ut. Sami har kul med Alex och Martin, det måste provocera Glaset något enormt.
Såg fan ut som att han skulle börja grina nyss. Gaska upp dig Gasman!
2020-03-28, 16:35
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Glasman ser riktigt jävla grinig ut. Sami har kul med Alex och Martin, det måste provocera Glaset något enormt.

Citat:
Glas sätter sig i poolrummet och blänger mot basketspelarna, han vill väl att Sami ska komma släntrande och lyssna på hur trött han är på BB.

Lugna ner dig. Du är patetisk. Glasman har en skyhög IQ jämfört med dig.
2020-03-28, 16:36
Medlem
sodars avatar
Lennie måste ut på måndag för att Amilia ska bli negativt påverkad. Fatta vad glad hon kommer vara om Lennie kommer tillbaka?

Jag kommer få ett bryt om jag ser hennes självbelåtna leende.
Avslutad
Kolla hur skön Sami är nu när äcklet med långkallingar inte är i närheten
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Lugna ner dig. Du är patetisk. Glasman har en skyhög IQ jämfört med dig.
Vi vet att du älskar Glasman. Tyst med ditt spam nu.
2020-03-28, 16:37
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kolla hur skön Sami är nu när äcklet med långkallingar inte är i närheten
När Glasman åker ut så kommer nog killarna slappna av och göra mycket roligt tillsammans!
2020-03-28, 16:38
Avslutad
Haha Sami vet redan att slöflocken åker på måndag så han börjar allt mer skita i han redan nu för att vänja sig.

Glasman försöker redan nu dra han till saccosäcken i poolrummet, skräll eller?

Nej men Glasman är skitrolig! Roligare än Lennie tydligen. Haha pinsamt
2020-03-28, 16:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Lennie måste ut på måndag för att Amilia ska bli negativt påverkad. Fatta vad glad hon kommer vara om Lennie kommer tillbaka?

Jag kommer få ett bryt om jag ser hennes självbelåtna leende.
Regel nummer 1: Lägg alltid din röst för att försöka åstadkomma så stor skada så möjligt hos Blåvalen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Det var förra veckan.
Vad har dumjäveln gjort på sistone egentligen?
Suttit och stirrat i soffan som en trasig hubbot!

Vad har Glasman gjort som skiljer sig? Lagt sig 23.00
Misslyckats att tillfredställa Julia
Suttit i saccosäcken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag tyckte Sara och Martin var urtrista och störde mig framförallt på Sara, men de var inte lika stora skitsnackare och mobbare som Am och Virr. Men du har säkert rätt i att Lennie är poppis. Har ingen koll alls på hur stödet för deltagarna är. Kollar liven och läser här bara. Det är först den här veckan jag sett Lennie hänga och vara stöd för Virr. Om han fortsätter så och hon fortsätter inslagna vägen med att se sig som offer så kommer det synas. Just nu tror inte jag heller att folk kopplar honom till Virr. Tror kanske inte så många utanför flashback heller ser Virrs jobbiga beteende. Eftersom jag inte kollar avsnitten har jag ingen susning om hur deltagarna framställs där. Hela rosa rummet kan ju verka superroliga om man vill klippa det så.

Jag tror inte Virr/amilia kommer vara kvar tillräckligt länge för att det ska ge stora problem för Lennie. Virrans osköna beteeende kommer heller inte fram på samma sätt som i liven. Utgår man ifrån tex Big Brothers egna kanaler är Lennie populär. Däremot är Jullan inte särskilt populär, till min stora besvikelse. Bara det talar väldigt mycket för Lennie när Jullan kan få fler röster än Glasmannen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie har inte en minsta chans mot Sami.

Jag skrev aldrig att han skulle ha en chans mot Sami, jag skrev att hans odds sjunkit till Sami nivå. Hur går det med lästförståelsen?

Lennie är tvåa efter Sami enligt odds
2020-03-28, 16:40
Medlem
Någon som vet vad Amilia gick för gymnasieutbildning? Så vitt jag vet har hon väl ingen högskoleutbildning? Är väl bara Glasman som har det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in