2020-03-28, 16:14
Medlem
In och kolla s2 Hahaha Fyfan va skönt att fläskläppen ligger ensam medans trion myser
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det beror på. Finns ju en hel del spårade vinnare också.

I de första säsongerna vann några som kan anses spårade. Jessica 2006 den sista?

Sen har vi Simon, Hanna, Anders och Christian de senaste säsongerna.
Där kan Hanna räknas in som spårad.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ja, jag har sagt det flera gånger att jag tycker det är kul att dom två har kommit så pass nära om man jämför med starten. Känner en liten "far och son"-känsla mellan dom.
Sonen är i det här fallet dock 1000 ggr smartare än sin far, men det säger ju inte så mycket i och för sig.
2020-03-28, 16:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
I de säsongerna vann några som kan anses spårade. Jessica 2006 den sista?

Sen har vi Simon, Hanna, Anders och Christian de senaste säsongerna.
Där kan Hanna räknas in som spårad.
Håller med dig där!
Jessica är den som flippade ur rejält på utsidan.....
2020-03-28, 16:15
Medlem
Citat:
Håller med.
En perfekt kombo av galenskap och vettighet. Ungefär som jag, förutom när jag fick en Jassamoment och blandade ihop magsäck och matsäck. 😂😂😂
2020-03-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Simon hängde mest med Sara och Martin. De går inte att jämföra med Am, Virr och Mergim. Var en helt annan stämning i Simons gäng jämfört med de Lennie hänger med. Men du har rätt att de som uppfattas som snälla har en fördel i finalen.

Fast i mitt minne var inte Sara särskilt poppis även om hon gick långt, kommer ihåg hur alla störde sig på henne MAAAAAAATIIIIIIINNNN. Jag tror ni övertänker, folk kopplar inte alls ihop honom med Virran. Amilia och Mergim kan jag köpa, varav Mergim tror jag har ett visst stöd. Lennie är snäll emot alla, det han inte gör roligt på fyllan väger han upp med att vara galet taggad på allt vilken är en kontrast till de andra i huset. jag tror att hans populäritet är mycket större än vad den verkar här.
2020-03-28, 16:18
Medlem
Lenny ut då får vi ut Amilia lätt
2020-03-28, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Haha. Jämförs Lennie med Simon? Simon var content, rolig, stod upp för sina åsikter, vågade säga ifrån, allmänt skön. Lennie är raka motsatsen. En feg person utan ryggrad. Att han håller Amilia och Mergim bakom ryggen gör inte saken bättre.

Haha det där är dock skitsnack, Simon var precis som Lennie lite av en fegis som inte vågade gå emot sina kompisar. Oavsett vad du tycker så kommer han sopa banan med de flesta i huset. Ser man inte det är man riktigt korkad
2020-03-28, 16:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Lenny ut då får vi ut Amilia lätt
Det hade varit jättebra men det är mission impossible. Folk gillar menlösa död fisk-Lennie tyvärr. Inte för att jag har någonting emot honom, men han är bara som en grå tråkig färg som vandrar omkring och inte tycker någonting om något. En riktig fegis! Gillar inte Glasman nå vidare heller men hade hellre haft honom kvar men så kommer det inte bli.
2020-03-28, 16:21
Avslutad
Citat:
Vill man att Sami ska vinna passar man på att rösta ut hans största konkurrent när chansen ges.. vilket är nu. Det är inte alls klart att han vinner. Du vill att folk ska tro det så de slappar nu och inte gör det taktiskt bästa.

Gillar man Sami så lyssnar man inte på "råd" maskerade som omtanke från användare som tydligen ogillar honom och bara skriver så för att de vill att deras favorit ska stanna. Skriv som det är istället... Du vill att Lennie ska stanna, du bryr dig inte hur Sami mår men vill använda Sami-röster till din fördel.

Inte som att något jag säger kommer ändra det du tror så whatever floats your goat
2020-03-28, 16:23
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Fast i mitt minne var inte Sara särskilt poppis även om hon gick långt, kommer ihåg hur alla störde sig på henne MAAAAAAATIIIIIIINNNN. Jag tror ni övertänker, folk kopplar inte alls ihop honom med Virran. Amilia och Mergim kan jag köpa, varav Mergim tror jag har ett visst stöd. Lennie är snäll emot alla, det han inte gör roligt på fyllan väger han upp med att vara galet taggad på allt vilken är en kontrast till de andra i huset. jag tror att hans populäritet är mycket större än vad den verkar här.
Jag tyckte Sara och Martin var urtrista och störde mig framförallt på Sara, men de var inte lika stora skitsnackare och mobbare som Am och Virr. Men du har säkert rätt i att Lennie är poppis. Har ingen koll alls på hur stödet för deltagarna är. Kollar liven och läser här bara. Det är först den här veckan jag sett Lennie hänga och vara stöd för Virr. Om han fortsätter så och hon fortsätter inslagna vägen med att se sig som offer så kommer det synas. Just nu tror inte jag heller att folk kopplar honom till Virr. Tror kanske inte så många utanför flashback heller ser Virrs jobbiga beteende. Eftersom jag inte kollar avsnitten har jag ingen susning om hur deltagarna framställs där. Hela rosa rummet kan ju verka superroliga om man vill klippa det så.
2020-03-28, 16:23
Medlem
hahaha. Kameran filmar i duschen i 2 sekunder till att de inser att tjejerna rakar fittan. Snabbt bytts kameran i dc. hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in