2020-03-28, 16:03
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jasså jaha, det har jag då själv missat. Undrar om det var just dom han menade eller några andra vänner, man kan inte tänka sig att ha flera olika vänner?

Men skitsamma, Sami är kung oavsett vad.

Ja jag gillar också sami! tycker alla förtjänar en andra chans, sami och alex tillsammans är riktigt fint att se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Lennie påminner lite om den där värmlänningen som vann för några år sedan. Han var med poppis bland WT, tråkig och menlös. Minns inte vad han hette.
"Minns inte vad han hette" det säger allt.
Medlem
Kan inte någon åka till Farsta och spela Samis ”ja bibi ja bibi”-låt? Hade jag haft bil hade jag kört dit direkt och maxat volymen och kört runt runt. Vad heter den?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Glasman och Julia hängde löst för att tittare ska hålla käft om att den otroliga 50,5 omröstningen var riggad, fan är ni helt korkade eller? hur uppenbart som helst.

Gällande Lennie spelar det ingen roll att han är menlös och gör som sina kompisar vill, Simon som vann för ett par säsonger sedan var exakt likadan och det måste man vill säga funkade bra eftersom han vann på det i slutändan. Tittare gillar personligheter som lennies oavsett vad ni tycker om det. Därför kommer han stanna.

Simon från några säsonger sedan var ju ett ganska roligt och pantat fyllo om man jämför med tråk-Lennie som inte gör ett skit mer än att laga mat och vara allmänt stasi.
2020-03-28, 16:05
Medlem
icons avatar
Citat:
Glasman och Julia hängde löst för att tittare ska hålla käft om att den otroliga 50,5 omröstningen var riggad, fan är ni helt korkade eller? hur uppenbart som helst.

Gällande Lennie spelar det ingen roll att han är menlös och gör som sina kompisar vill, Simon som vann för ett par säsonger sedan var exakt likadan och det måste man vill säga funkade bra eftersom han vann på det i slutändan. Tittare gillar personligheter som lennies oavsett vad ni tycker om det. Därför kommer han stanna.
Simon hängde mest med Sara och Martin. De går inte att jämföra med Am, Virr och Mergim. Var en helt annan stämning i Simons gäng jämfört med de Lennie hänger med. Men du har rätt att de som uppfattas som snälla har en fördel i finalen.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:

Du kan kan inte jämföra Lennie med Simon. Youtuba big brother Simon så hittar du någraguldkorn.

Anders som någon var inne på är en bättre liknelse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Ja jag gillar också sami! tycker alla förtjänar en andra chans, sami och alex tillsammans är riktigt fint att se

Ja, jag har sagt det flera gånger att jag tycker det är kul att dom två har kommit så pass nära om man jämför med starten. Känner en liten "far och son"-känsla mellan dom.
2020-03-28, 16:07
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Haha Anders. Helt sjukt att han vann

Verkligen! Han sov sig till vinst
2020-03-28, 16:07
Medlem
Haha. Jämförs Lennie med Simon? Simon var content, rolig, stod upp för sina åsikter, vågade säga ifrån, allmänt skön. Lennie är raka motsatsen. En feg person utan ryggrad. Att han håller Amilia och Mergim bakom ryggen gör inte saken bättre.
2020-03-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Man gör vad man kan!

Det behövde inte menas att vara något dåligt. Vi alla här är ju lite sjuka.
2020-03-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Simon hängde mest med Sara och Martin. De går inte att jämföra med Am, Virr och Mergim. Var en helt annan stämning i Simons gäng jämfört med de Lennie hänger med. Men du har rätt att de som uppfattas som snälla har en fördel i finalen.
Det beror på. Finns ju en hel del spårade vinnare också.
2020-03-28, 16:11
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det beror på. Finns ju en hel del spårade vinnare också.
Absolut. Det är den andra kategorin. Sami är en kombi av båda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in