2020-03-28, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tror produktionen var mer eller mindre tvungna att göra på det sättet då många tyckte det var orättvist.
Vilket jag håller med om.
Kanske. Jag tycker inte det var mer orättvist än när andra deltagare också fick stanna båda två.
2020-03-28, 15:52
Medlem
icons avatar
Jag har haft Lennie högt upp på min lista men den här senaste veckan stör han mig bara mer och mer. Så menlös. Utan sitt utseende hade få röstat på honom. Vore han i 20-årsåldern hade jag tänkt annorlunda, men kom igen han är 36 och beter sig som en osäker tonåring och hänger mest med Am, Virr och Mergim. Han är deras stödkrycka i det här läget.
2020-03-28, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Jag undrar vad samis rasist/nasistkompisar tycker och säger när dom ser hur bra han och alex klickar.

Vem säger att Sami skulle vara vän med dom idag?
2020-03-28, 15:54
Medlem
icons avatar
Kul att Jullan blev kvar. Blir skittrist den dagen hon lämnar. Hon är unik och behövs därinne.
2020-03-28, 15:54
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Kanske. Jag tycker inte det var mer orättvist än när andra deltagare också fick stanna båda två.

Ja men nu fanns alternativet ska en röstas ut eller ska båda stanna.
2020-03-28, 15:55
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Vem säger att Sami skulle vara vän med dom idag?

Jag ser på liven, där han sa att '' jag umgås fortfarande med samma vänner som tidigare''
Medlem
En av få bra grejer med BB är att det får mig motiverad att gå ut och springa. En timmes intensiv och aggressiv springtur senare och jag känner mig nästan redo att slå igång liven och se sur-Vickan igen.

Såg att Julia blivit räddad också, SÅ BRA! Och jag vet vad ni vill, men jag kommer aldrig rösta ut Lennie och det VET NI och det KAN ni faktiskt inte begära av mig!!!!!!!!!
Medlem
codemeds avatar
Lennie påminner lite om den där värmlänningen som vann för några år sedan. Han var med poppis bland WT, tråkig och menlös. Minns inte vad han hette.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Jag ser på liven, där han sa att '' jag umgås fortfarande med samma vänner som tidigare''

måste tillägga att han inte sa det idag, utan det var förut!
2020-03-28, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Givetvis ska Lennie ut. Han är en total nolla. Snäll, men fullständigt menlös. Han bidrar inte till någon som helst underhållning.

Lennie MÅSTE UT. Av väldigt enkla skäl:

Han kommer rädda (kanske hela vägen till final) Amilia, Mergim och Victoria. Vid nomineringar blir den gruppen starkare ju fler folk i den klicken.

Vi kan inte låta det ske hur gärna vi än vill ha ut Glasman också. Lennie måste åka före så inte det rosa sovrummet, med Amilia och Victoria i spetsen, sparkar ut hela Rainbow vid nomineringar sen!

Ni vill inte sitta där på måndag och se Amilias jävla nöjdhet när Lennie kommer tillbaka och hon förstår att de har övertaget!
2020-03-28, 15:57
Medlem
Citat:
Han har sagt många gånger att ha inte umgås med de vännerna han hade då längre, och att många dumpade honom när han blev nykter och började städa upp sitt liv.
2020-03-28, 15:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu ska Jasmine ge tips på hur man färgar håret. Snälla, berätta mer. Det blev ju så himla fint på dig sist. 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in