2020-03-28, 15:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Han gör ju allt Amilia ber om, han röstade att glasman ska ut under Robinson veckan
2 veckor senare röstar han att glasman ska stanna , Amilia styr honom och mergim som små hundar ...
Håller ni inte med?
Ja. Indirekt är det Am/virr/Merg vs Daniel(Sami) på måndag. Rösta kvar Lennie är som att rösta enligt Am/Virrs önskemål
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle inte gå så långt att säga att jag tycker synd om Glasman, jag är glad att han är nominerad och jag hoppas han åker, men det är faktiskt orättvist att Julia vann lyckocoachtävlingen. Glasman tog uppdraget på allvar och hade väldigt bra samtal med alla deltagarna, och det här är tacken.
Fast det handlar inte om det. Det handlar om underhållning. Glasman är inte lika kul att titta och lyssna på.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
De ingår i samma pakt. Någon i pakten har väl bestämt det, så går de andra hakat på.
Samma gäller rosa rummet som gick ihop på Glasman.
2020-03-28, 15:35
Medlem
Citat:
Varför ska dom rösta på glasman?
Julia snackade ju skit om alex
2020-03-28, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Samma gäller rosa rummet som gick ihop på Glasman.
Japp. Motivet var att Lennie skulle ha störst chans mot Julia om jag förstod rätt.
2020-03-28, 15:36
Medlem
Där ger jag fan Alex beröm att han inte tillåter Amilia manipulera honom.
Därför hon alltid nervärderar honom och säger att hon inte litar på Alex.
Så jävla rätt
2020-03-28, 15:37
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Glasman är helt knäckt, skräll.
Glasman kan vara dryg och han ska så småningom ut, men det enda rätta nu är att rösta bort Lenny!
Dels för att han är feg, korkad och ryggradslös, men FRAMFÖRALLT för att han tillhör den onda sidan!!
Vi kan INTE gynna svinen i rosa rummet, äckel Victoria och Amilia ska INTE få gotta sig åt menlösa Lennys återkomst!!!
Senast redigerad av EgoOnTheRocks 2020-03-28 kl. 15:40.
2020-03-28, 15:38
Medlem
Citat:
Varför ska dom rösta på glasman?
Martin verkar ju inte ens gilla Julia och vill umgås med Glasman ute.
2020-03-28, 15:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast det handlar inte om det. Det handlar om underhållning. Glasman är inte lika kul att titta och lyssna på.
Visst är det så, men nu gällde ju den här tävlingen att vara den bästa lyckocoachen.
2020-03-28, 15:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Martin verkar ju inte ens gilla Julia och vill umgås med Glasman ute.
Martin är en falskröv, vänta bara när han kommer ut och flickorna flockas runt honom, tror någon att han då håller sig till fröken hjärndöd?
Avslutad
Citat:
Du skiter i Sami. Enligt din posthistorik gillar du inte ens honom. Du skriver det där för att du vill ha kvar din favorit Lennie.

De som håller på Sami och är smarta passar på och röstar ut hans största konkurrent Lennie nu oavsett vad de tycker om Glasman.

Sami vinner ändå. Min favorit var glasman, tills nyligen. Men han är elak mot folk, inklusive sami. Hade ni brytt er om sami så hade ni velat att han ska må bra där inne
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Japp. Motivet var att Lennie skulle ha störst chans mot Julia om jag förstod rätt.
Aah va det därför dom röstade på Glasman. Jag tror jullan har mer stöd av tittare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in