2020-03-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
”Jag är en snäll brud”. Nej, det är du verkligen inte Victoria Röver!!
Det är verkligen bortom mitt förstånd att man inte känner själv när man beter sig illa mot folk. Att de sitter dag ut och dag in och snackar skit om Frida, medan de tycker att de är väääärldens snällaste människor?! VAD är det som fattas då, undrar jag?

Jag klarar verkligen inte av det här mer, blir så jävla förbannad. Blir ännu mer förbannad av att se att Big Brother uppenbarligen tar mobbarna i försvar.

Måste ut och springa av mig lite aggressioner och ta en jävla paus från sur-Vickan innan jag kastar ut både dator och tv genom fönstret. Hörshej.
2020-03-28, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hon är för det första inte en "brud". Hon är en fläskig snorunge med enorma komplex. Vill vara cool, vill veta allt, vill spela allan ballan osv. I själva verket bara en stor tönt och wanna-be.
Hon är vidrig! Ful är hon också. De där läpparna ser fruktansvärt vidriga ut.
2020-03-28, 14:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Ja, ful som stryk. Hon borde ha satsat pengarna på att justera hjärnan istället för läpparna.
2020-03-28, 14:10
Medlem
Lunatics avatar
Vickan: Vi ska inte blanda in andra. Pratar till Amilia, Pratar till Mergim, Pratar till Martin .m.m
Vickan, dubbel moralens ansikte.
2020-03-28, 14:10
Medlem
xrlpyts avatar
Och nu ber Martin henne om ursäkt för att han inte letade upp henne, hon är jättebesviken på honom..
2020-03-28, 14:12
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nästa gång kan väl alla bara ta och lita på att de som är och vill tillhöra rainbow ÄR de mest ärliga och najsiga att ha kvar i huset och RÖSTA KVAR DOM.

därav måste vi rösta kvar glas/Julia på måndag. Lennie kommer alltid rädda Amilia och vicky.

Precis. Lennie är farlig. Likadant där. Folk här rösta ut Lisa istället för att hon petade sig i näsan...
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Håller verkligen med!
Pga hennes vidriga personlighet blir hon ju bara fulare och fulare.
Medlem
DjPuttes avatar
Tja nu upptäcker inte att de andra i huset spelar samma spel eller???
Vicky är inget undantag sant är det final veckorna i huset då går det inte att vare sig pakta eller ngt, Var man el kvinna tävlar individuellt och då lär vissa andra ha större problem hänga kvar än Vicky så att säga!
2020-03-28, 14:13
Medlem
askungens avatar
E de pga detta oerhört intressanta samtal som BB dröjer med brevet?
Victoria ömsar skinn oftare än en orm... orka höra hennes röst > E-Laakt
2020-03-28, 14:13
Medlem
Hahaha men vänta va. Tycker Martin och Vickan att detta är Julia och Samis fel nu??😂😂😂😂😂
2020-03-28, 14:14
Medlem
Citat:
Vilka idioter! De själva får prata om andra och berätta sina versioner men när övriga gör det så är det HEMSKT! Victoria hänger upp sig på att Alex hängt med Frida. Herregud, han är en vuxen människa och går väl prata med vem han vill.

Nej du Viccan! Du kommer inte bra överens med alla. Det är bara i din egna lilla hjärna du tror det. Martin din idiot, varför håller du med henne?
Manipulation. Han har själv snackar skit om Vickan och nu håller han med henne.
2020-03-28, 14:15
Medlem
Öppen röstning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in