2020-03-28, 13:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"DeT Är InGeN SoM SaGt GoDmOrGon TilL MiG"

KANSKE FÖR ATT DU HUGGER PÅ ALLA SOM FÖRSÖKER PRATA MED DIG?!?!

Julia frågade "Hur mår du?" igår, fick ett spydigt "Bra" som svar. Är det konstigt att folk inte vill fucking prata med dig eller ta i dig när du svarar med att hugga som en rabiessmittad jävla chihuahua varenda jävla gång?!

GAAAH JAG BLIR GALEN.

Inte kollat sen igår. Vicky-gate är i full rullning fortfarande alltså? Ingen som har satt henne på plats än?
2020-03-28, 13:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Gör han det för att han behöver en allierad som röstar på honom tro?
Man kan ju hoppas, men jag tror tyvärr inte det. Jag tror att han bara inte ser igenom henne.
2020-03-28, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Man kan ju hoppas, men jag tror tyvärr inte det. Jag tror att han bara inte ser igenom henne.
Jag tror att han gillar henne på riktigt. Annars detta är ju bara skumt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Får alex en kick att bli illa behandlad av viccan eller vad är grejen?

Han är för snäll för sitt eget bästa
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Nu sitter Fläskläppen runt bordet och ser allmänt sur och bitchig ut. Hon lyckades få en ursäkt ur Alex vad fan vill hon mer? Känns som hon väntar på att alla runt bordet ska be om ursäkt till henne. Jävla vad hon njuter av sin offerkofta.
2020-03-28, 13:38
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Inte kollat sen igår. Vicky-gate är i full rullning fortfarande alltså? Ingen som har satt henne på plats än?

Ingen vågar, alla trippar på tå runt henne
2020-03-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
100%. Nej, Alex har suttit senaste timmen och BETT OM URSÄKT till HENNE. Hon har inte bett om ursäkt tillbaka utan bara suttit och gnällt på att hon blir utfryst och mobbad och att hon MåTt JäTtEdÅliGt.

HON tycker alltså att HON är mobbad. För att folk inte sa godmorgon till henne i morse. Och för att hon tror att folk tog avstånd till henne igår, vilket hon fortfarande tror var pga henne och Alex bråk.

Alltsåååååååååå får panik.
2020-03-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Han är för snäll för sitt eget bästa
Det är inte att vara snäll det är något helt annat
Det är som disfunktionell relation som han bara kommer för mer. Jag tror att folk i huset kommer att ändra bild på honom också när han håller på så. Dumt val
2020-03-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha vore kul om man sökte hjälp hos en psykolog
- Vad är det som gör att du mår dåligt nuförtiden?
- bigbrother
När BB är slut så kommer vi alla behöva gå i KBT för att överleva. Så vi får vara tacksamma för det vi har.

Fuck it! In med sprit och en rejäl dagsfylla!
2020-03-28, 13:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"DeT Är InGeN SoM SaGt GoDmOrGon TilL MiG"

KANSKE FÖR ATT DU HUGGER PÅ ALLA SOM FÖRSÖKER PRATA MED DIG?!?!

Julia frågade "Hur mår du?" igår, fick ett spydigt "Bra" som svar. Är det konstigt att folk inte vill fucking prata med dig eller ta i dig när du svarar med att hugga som en rabiessmittad jävla chihuahua varenda jävla gång?!

GAAAH JAG BLIR GALEN.
Hon är en riktig häxa. Hon ändrar dessutom story till alla hon snackar med, så att det ska låta så jävla fiiiint och oskyldigt, allt hon gör. Men ser ju fan när hon och Amilia mår som bäst och det är när de får trycka ner och skratta åt övriga i huset, exempelvis Glasman och Frida. Skitsnack är Victorias och Amilias bränsle.
2020-03-28, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Nu sitter Fläskläppen runt bordet och ser allmänt sur och bitchig ut. Hon lyckades få en ursäkt ur Alex vad fan vill hon mer? Känns som hon väntar på att alla runt bordet ska be om ursäkt till henne. Jävla vad hon njuter av sin offerkofta.
Hon ville att Martin skulle komma och smöra. Alex bad Martin om det, men tror inte Martin pratat med henne.
2020-03-28, 13:48
Medlem
Är alex kär i henne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in