Citat:
Ursprungligen postat av
JewsDid911
Jag uppdaterar cirka tredje-femte timma, ibland har siffrorna då förändrats/stigit. Finner det kul och spännande, är jag på nåt sätt onormal?
Eller finns det andra som har samma känsla som mig?
Vill att det ska avlida fler per dygn och snabbare, helst gamla.
Skrattar så mycket när jag tänker på det.
Bryr mig inte om mitt eget liv, orkar inte heller bry mig om andra korkade närstående till mig.
Nå, någon annan?
Normalt = genomsnittlighet, vanlighet, det som är vanligast förekommande. Så nej, om man går efter definitionen av normal så är du inte det, eftersom det knappast är vanligt att folk gör detta.
Däremot är det väl inget fel på det du gör, kanske att det kan gränsa på till att kunna bli en besatthet eller ett tvång om du känner att du måste uppdatera så ofta och att du inte kan sluta, men i övrigt ser jag väl inga problem med ditt tänkande?
Människor föds och dör, det är livets cirkel, och ungefär varje århundrade brukar det komma en pandemi som tar död på en stor mängd människor, t.ex. digerdöden (1320) eller spanska sjukan (1920) och dessutom är det väl som så, varken vi gillar det eller inte, att det är det bara är den starkaste som överlever här i världen?
Dock om du läst Bibeln så talas det om att många av de saker som sker just nu med naturkatastrofer och sjukdomar etc, måste komma och att de kommer i just de sista dagarna innan Jesus återkommer till jorden, så på så sätt kan det ju faktiskt vara en positiv sak att fler dör, för ju snabbare kommer Messias?