Citat:
Ursprungligen postat av
wtfuk
ett filosofiskt resonemang du inte klarar av att bemöta. Med stor sannolikhet hatate inte denna man kvinnor .... utan en av kvinnor. vansinne naturligtvis.
Jag närmar mig verkligen gränsen för off topic nu och får begränsa mitt svarande.
Den person som jag beskyllde för kvinnohat var inte pappan, även om jag givetvis tycker att hans mord på barnen var fruktansvärt.
Nej, jag talade om den som person som verkade tycka att det var rätt åt mamman att pappan hade dödat hennes barn. Den som skrev så verkade anse att kvinnor bär sig så illa åt i vårdnadstvister att det är rätt åt dem ifall deras barn blir dödade.
Personen menade alltså (som jag tolkade honom) att det är okej om barn blir dödade eftersom detta leder till lidande för deras onda mamma.
Jag skulle vilja se någon resonera så i ett forum där man inte får vara anonym. Nåja, jag protesterar inte mot anonymiteten här på Flashback.
Jag säger bara att den som hatar kvinnor så mycket att han inte har något emot att barn blir dödade för att deras mammor ska få lida, den personen bär på ett riktigt, riktigt sjukt kvinnohat.