2020-03-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Barnen sägs vara 7 och 4 år

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/barnen-mordades-timmar-efter-skilsmassobeslutet/
OK .Då kan det stämma, Sjuåringen gick i förskoleklass.
Citera
2020-03-27, 23:21
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie
Så berätta, hur listade du ut det,?

Vad kan det annars vara? Det är en tråd som handlar om en bränd bil och någon kommenterar något som påminner väldigt mycket om ett registreringsnummer på en bil. Du kopplar alltså inte att det kanske då kan vara registreringsnumret på bilen utan du har absolut ingen aning om vad t ex "GDF 637" skulle kunna betyda?

Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Sluta vara en bebis och tala om vad du vet istället.

Jag vet ingenting om det här förutom att det är extremt enkelt att förstå att det som personen postade var ett registeringsnummer på en bil.
Citera
2020-03-27, 23:26
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Herregud. Du verkar tycka att det var rätt mot mamman att barnen dog. Som om det skulle vara rätt att mörda barnen för att mamman skulle få lida.

Snacka om att hata kvinnor.
Nä nu hittar du allt på. Läs en gång till. Jag vet att ni flashbackare har problem med läsförståelsen (och en rad massa andra problem med psyket).
Citera
2020-03-27, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Barnen sägs vara 7 och 4 år

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/barnen-mordades-timmar-efter-skilsmassobeslutet/

Om en IQ-befriad ”pappa” eller rättare sagt fullvärdigt svin. Med berått mod tar livet av sina barn. Hur skall man kunna balansera det vettiga i motivet?
Som jag nämnt tidigare. Har vi att göra med en nysvensk här? De har vissa brister som kan ge förklaringar, men att ta sina barns liv???
Citera
2020-03-27, 23:50
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztcj88
Ja det gjorde det. Men hade en till printscreen där det syntes tydligare såg jag nu.

https://anonfiles.com/Tah9V4j9o9/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_png

Tack för bilden! Men hur kan du få det till att vara kulhål, bilen brinner ju inte,, elden är släckt.
Citera
2020-03-27, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så lutar det mer åt uppgörelse än familjemord iaf.

Vad finns det för kriminella nätverk och gäng i Uppsala numera?
Hur då, förklara gärna.
Citera
2020-03-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Bildene på denne insta er 3 år gamla, og bebis på bildene rundt 1 år, så det passar jo med son på 4 år.
https://www.instagram.com/p/BUfrB9pgfue/

Det är någon som relativt nyss lämnat den särskrivna kommentaren "barna mördare"(sic) i kommentarfältet på ovan instagram, så man kan ju hoppas att det verkligen är rätt person.
Citera
2020-03-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Tycker att det känns som kriminella från orten kanske åkt för att röka holk på något ställe där vid fotbollsplanen och så har de blivit fångad av någon som sagt att "de brukar hånga där och röka"?

Men samtidigt borde väl ändå polisen ha kunnat identifiera någon om de var kriminella. Har vi något ålder på dom döda?
Berätta hur du kom fram till den slutsatsen.
Citera
2020-03-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Dränker in bilen i bensin både utvändigt och inhängt, drogar ner sig och sätter sig i bilen och tänder på. Sen om någon har sådan enorm dödslängtan att man pallar stå emot smärta och alla kroppens signaler om att man bör fly är en annan femma. Kanske klarar man det om man är tillräckligt neddrogad samt nyss har dödat sin familj ? Jag vet inte hur snabbt man skulle förlora medvetandet?
Varför skall man hälla bensin på utsidan utav bilen?
Citera
2020-03-28, 00:12
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Varför skall man hälla bensin på utsidan utav bilen?
För att metallen ska bli genomvarm fort och självantända, då släcker inte vatten elden. Därför bilar ofta blir så fullständigt utbrända, metallen eldar upp sig själv.
Citera
2020-03-28, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Han mördade kanske barnen, satte eld på bilen och innan elden tog fart tog han sitt eget liv?
Det är sannerligen inte lätt att bränna upp sig själv levande menar jag.

Men det här med mamman och samtidigt ingen identifiering ännu verkar skumt.
Betydligt lättare än att bränna upp sig död.
Citera
2020-03-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Ingen som funderat över om han ville rädda både sig själv o barnen från Corona-
i så fall lyckades han väl.
Menar du att han var så rädd för att få corona och ev. dö att han begick självmord. Din tes haltar lite tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in