Citat:
Ursprungligen postat av
justonefix124
Försökte göra ett köp till min plånbok på fs3.0
aldrig använt den tidigare.
Kom upp ett felmeddelande EFTER jag swishat, kontakta vår support bla bla...
De kan väl för i helvete inte behålla stålarna?
Någon som blivit svartlistad och av med pengar?
Ja jag har handlat på fs2.0 innan. Finns det någonstans man kan köpa utan kreditkort (swish, banköverföring)?
Edit: aha , de ser att det är en darknet wallet och det är därför, fuck svartlistade jag mig själv nu

?
Hur fan skaffar man en legit wallet?!
Safello tar pengarna, nekar dig ordern, och skickar tillbaka pengarna manuellt efter några dagar.
Köp BTC på kraken eller annan sida (eller be en kompis köpa med swish på safello) och skicka till Wasabi wallet (som du laddar ned på din dator)
Sedan kör du dessa genom coinjoin som anonymiserar dina BTC (du behöver dock ca 0,1 BTC)
Kostnaden varierar, men jag har aldrig betalat mer än 100kr, senast blev det 20kr. 20kr på 0,1 BTC är inget.
Nu har du "helt" anonyma BTC som du kan skicka var du vill
Att bara skicka till en egen wallet, och sen till FS3 är inte svårare för polisen att spåra än Safello direkt till FS2 var. Vem som helst kan ju läsa ut detta på blockchain om man vet vilka måladresser man letar efter.
Dock måste FS3 adresserna analyseras, och jag
antar att de måste ha servern i besittning så de får ett stort stort antal adresser som kan samköras.
Och nej, ingen ser om en BTC adress kommer från darknet eller inte, har inget med saken att göra alls.