Citat:
Det hela kommer sig av att Hew18 menar att vi kan få återgå till en normal börs och normal ekonomi om vi mörklägger det hela internationellt. Jag har frågat hur det ska gå till och väntar ivrigt på svar. För det är ju en rätt intressant tankegång. Det klippet jag la in, borde i så fall förbjudas att visas någonstans alls. Jag skulle vilja veta hur ekonomin blir normal av att förbjuda någon alls att ens prata om corona. Ska vi ha vissa som dödar follk som säger corona? Ska Flashback stängas också?
Du har inte kommit med någon seriös fråga, utan bara kommit med påståenden som jag inte har sagt.
Jag sa att prio 1,2 och 3 ska vara att återgå till det normala, om så kräver mörkläggning. Sedan har du kommit med en massa annat påhitt. Det är som sagt inte det första alternativet direkt. Men mörkläggning är inte så svår. Det är bara att säga att personen har influensa eller något. Liksom i princip ingen hade känt till covid19 om det inte vore för media och myndigheter, knappt ingen hade ens misstänkt något, men de få som gör det, skulle lätt kunna avfärdas. Det är inte precis så att folk dör och höger och vänster om dej. Det är en extremt liten procentuellt del som dör eller ens får se någon närstående dö.
Man skulle ha kört med mörkläggning ifrån början om nu något, nu är det lite svårare för man har fått upp folks ögon för det, men inte så svårt då extremt få dör av det så få skulle reagera.
Videoklipp som den, vad är det som är märkvärdigt med den? Är du helt ny på youtube, med din logik, så kan man inte dölja "mörkläggningen" om att politiker är rymdvarelser i förklädnad heller för någon på youtube har sagt det.