Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Du skrev följande, det är klart och tydligt, du fick ett rakt sakligt och tydligt svar, citat;
Ja, sjukvården klarar av att 50% avlider.
En 50% ökning av dödsfallen kan bland annat betyda att smittan har fått fäste i riskgruppen, eller att sjukvården är överbelastad, eller annat, alarmerande kan det vara, beror på vem du frågar.
Jag svarar på frågan, inte vad du tänker dig att du frågar, jag kan svenska, du kan uppenbarligen inte uttrycka dig begripligt, bara erkänn att du var otydlig och uttryckte dig olyckligt istället för att försöka slingra dig.
Aha ok. Visste inte ens att det va otydligt så slingrade mig gjorde jag verkligen inte.
50%ig ökning menade jag ja. Och du tror att sjukvården klarar det?
Aja SOM SAGT fråga sjukvårdspersonal eller myndighetspersoner eller politiker- Ja fråga vem fan du vill- 50%ig ökning håller inte i längden.
Du vet vad jag menar men försöker gå på hur klantigt jag utrycker mig istället för att svara på frågan- det känns mer som att du slingrar dig då.
Men ja om jag uppfattar dig rätt så tror du att det är hållbart.
Detta är bara slöseri med tid. Du vet mycket väl att det inte funkar och försöker istället håna hur jag skriver. Herregud. Ha det bra