2020-03-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
SD har alltid brytt sig om familjen

Varför i Herrans namn var då den äktenskaps-bundne karl-sloken otrogen mot den han påstod sig älska ?

Svaret är enkelt, det vill säga, vederbörande var, och även nu sådan är, en kvalificerad skitstövel, en normal familjefar äger inga behov att bete sig på ett sådant sätt, dessutom hade vederbörande två stycken barn inom sitt äktenskap.

SD var en riktigt ful fisk som betedde sig på ett sådant sätt mot sin familj, dessutom utnyttjade vederbörande L*na Wesstr*m enbart för sina egna pilska behov, det stod väl givakt bakom ifrågavarande:s gylf från morgon och till kväll när vederbörande tänkte på att få penetrera LW:s vaginalöppning eller få stoppa in härligheten sin inom hennes Ós och därnäst i väntan på sperma-spottning över golvet, på bordet, eller varför inte direkt på cykeldäcket.

SD manipulerad LW genom att lova vederbörande guld och gröna skogar vilka vederbörande gick på, detta skedde genom att SD lyckades med att föra LW bakom ljuset, detta sagt med anledning av, att LW trodde på kärleken och samtidigt var i behov av att få den, det vill säga, att kärleken är blind.

Det råder ingen tvekan om att LW verkligen älskade SD medans SD själv endast utnyttjade LW för sina pilska behov. Man kan faktiskt ställa frågan och undra hur långt det är mellan penisen och hjärtat ?

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2020-03-27 kl. 20:28.
Citera
2020-03-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hon var i närheten men pratade med en (manlig) person i mobilen just då. Det var väl därför SD inte visade sig. Han såg väl det från en undangömd plats, kan jag tänka mig.

Ah ja, nu kommer jag ihåg. Hon pratade med någon ..
Ja allt verkar stämma väl med att han hade planer för den kvällen, 11/5 ...
Det körde ihop sig.
Citera
2020-03-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Varför i Herrans namn var då den äktenskaps-bundne karl-sloken otrogen mot den han påstod sig älska ?

Svaret är enkelt, det vill säga, vederbörande var, och även nu sådan är, en kvalificerad skitstövel, en normal familjefar äger inga behov att bete sig på ett sådant sätt, dessutom hade vederbörande två stycken barn inom sitt äktenskap.

SD var en riktigt ful fisk som betedde sig på ett sådant sätt mot sin familj, dessutom utnyttjade vederbörande L*na Wesstr*m enbart för sina egna pilska behov, det stod väl givakt bakom ifrågavarande:s gylf från morgon och till kväll när vederbörande tänkte på att få penetrera LW:s vaginalöppning eller få stoppa in härligheten sin inom hennes Ós och därnäst i väntan på sperma-spottning över golvet, på bordet, eller varför inte direkt på cykeldäcket.

SD manipulerad LW genom att lova vederbörande guld och gröna skogar vilka vederbörande gick på, detta skedde genom att SD lyckades med att föra LW bakom ljuset, detta sagt med anledning av, att LW trodde på kärleken och samtidigt var i behov av att få den, det vill säga, att kärleken är blind.

Det råder ingen tvekan om att LW verkligen älskade SD medans SD själv endast utnyttjade LW för sina pilska behov. Man kan faktiskt ställa frågan och undra hur långt det är mellan penisen och hjärtat ?

Mvh/ @JokerMannen

..Men älskade verkligen LW SD? Konstig kärleksdans hon hade, med en rad älskare framför näsan på honom.
Den dragkamp hon ställde upp på, istället för att ge upp och vara ledsen och bekänna sig kränkt - och invänta tillfälle på att
sakligt utreda alla "missförstånd".
Senast redigerad av Moschata 2020-03-27 kl. 20:41.
Citera
2020-03-27, 20:33
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Symptomatiskt att du fokuserar mer på jävsinvändningar och simpampar än själva förundersökningen. Du har ju haft ditt case klart från början.

Eftersom du inte bemödat dig att läsa FUP:en (ens den relativt överkomliga del som utgörs av SD:s förhör), så jo: jag skulle nog påstå att jag vet mer än du. Och vi vet båda varför du är ointresserad av att diskutera (eller ens själv ta del av) SD:s uppenbara lögner.
Jag tror att jag nog har gått igenom de väsentliga delarna av förhören med SD, och jag har inte kunnat hitta något tydligt exempel på att de skulle kunna ha belagt honom med lögn, vare sig när det gäller hans förehavanden under mordnatten eller under natten mellan den 11 och den 12 maj. Här är t.ex. ett inlägg jag skrev för flera veckor sedan:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Jag har inga problem med att förstå vad SD förklarar, men jag har svårare att förstå åklagarens mordplansteori.
Senast redigerad av Draifos 2020-03-27 kl. 20:39.
Citera
2020-03-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nedan några foton på SD.

Jag tycker nog att hans leende når ögonen
och att han ser ut att ha äkta känslor.

17 Dec 14
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/40cd2836-159f-464f-b50a-9df5cff52a62_l.jpg

09 Jan 15
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/6ef57c02-4f1f-47a4-aec4-a2277cc2c3c2_l.jpg

03 Jul 15
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/97be47df-6821-42c6-9d4c-658095406a65_l.jpg

22 Aug 15
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/93f1320b-3d38-4aee-9d9e-2192153e20b6_l.jpg

23 Feb 16
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7b5a4d5e-741b-4469-9536-1e6ba3207cfe_l.jpg

Ja, jag håller med dig. Han ser ut som vilken äkta glad kille som helst. Vad vet jag, han kanske känner äkta glädje. Åtminstone när det är något som passar hans agenda. För om han är en psykopat, då har han en agenda och den handlar i så fall endast om hans egna behov. Funktionen i hjärnan som gör att man kan sätta sig in i någon annans situation, den saknas, enligt neuroforskaren James Fallon.

Inte undra på det är svårt och förvirrande för dem han umgås med. Jag har full förståelse för att de beter sig märkligt. Jag tror dock att de har stora möjligheter att hitta sina forna jag, om de kommer ur hans klor.
Citera
2020-03-27, 20:34
Medlem
Citat:
Symptomatiskt att du fokuserar mer på jävsinvändningar och simpampar än själva förundersökningen. Du har ju haft ditt case klart från början.

Eftersom du inte bemödat dig att läsa FUP:en (ens den relativt överkomliga del som utgörs av SD:s förhör), så jo: jag skulle nog påstå att jag vet mer än du. Och vi vet båda varför du är ointresserad av att diskutera (eller ens själv ta del av) SD:s uppenbara lögner.

Länge varit nyfiken på varför Draifos tycks ha avvikande inställning till detta drama ..?
Citera
2020-03-27, 20:38
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Jag tror att jag nog har gått igenom de väsentliga delarna av förhören med SD, och jag har inte kunnat hitta något tydligt exempel på att de skulle kunna ha belagt honom med lögn, vare sig när det gäller hans förehavanden under mordnatten eller under natten mellan den 11 och den 12 maj. Här är t.ex. ett inlägg jag skrev för flera veckor sedan:

Jag har inga problem med att förstå vad SD förklarar, men jag har svårare att förstå åklagarens teori.
Att du fortfarande inte har förstått dig på Mållganhistorien är helt otroligt. Jag lider med dig.
Citat:
Jag säger inte att hans berättelser om de här två kvällarna/nätterna är trovärdiga, det har jag för lite information om för att kunna bedöma. Jag säger bara att de inte verkar ha kunnat belägga honom med lögn, och att åklagarens teori om att händelsen natten 11-12/5 skulle ingå i en mordplan är svårare för mig att förstå.

Dina sex- och blodfrågor kan jag inte svara på. Som jag sade alldeles nyss så vet jag alltså inte mer än du här.
Nejmen absolut, två poliser ljuger i rättssalen. Det låter ju faktiskt lika rimligt som cykelsexet när allt kommer omkring.
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-03-27 kl. 20:55.
Citera
2020-03-27, 20:40
Medlem
Citat:

Men eftersom han svarar "Blaha" på de flesta frågor är det klart att man inte kan komma på honom med så många lögner ...
Bara några då ... Som vad han heter och var han bor, när polisen frågar ... yttrande som verkar vara lögner, som hur blod uppstått på tvättmaskinen, som angående om han testade sin cykel mordnatten osv.
och hur han kunde veta att LW var försvunnen medan endast poliser kände till det.

Medan han å andra sidan var bisarrt ärlig ifråga om sina spionturer i hennes trädgård ...

Att han råkade ta 900 bilder I FLERA OMGÅNGAR (ett klick tog ett antal) i väntan på polisförhör,
kort tid efter att han frågat en poliskompis om hur man raderar bilder.

Det är för många saker på rad som ter sig avvikande och ologiska.

Hur förklarar du allt detta och allt liknande detta?
Senast redigerad av Moschata 2020-03-27 kl. 20:54.
Citera
2020-03-27, 20:42
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

Jag har inga problem med att förstå vad SD förklarar, men jag har svårare att förstå åklagarens teori.

Det är visserligen fascinerande att det finns e n människa som tycker att SD:s skogs-Mållgans-historia är trovärdig, men det var inte det jag frågade om.
Jag undrade varför a) SD direkt trodde att det var LW:s blod som hittats i hans hem, och b) varför han kommer med uppenbara lögner om blodsex och sex med cykelsadel?
Citera
2020-03-27, 20:45
Medlem
Ossans avatar
På flera ställen i tråden har det nämnt att Sd haft hand om och kontrollerat Hd:s läkemedel. Också att han givit Hd större dos än ordinerat. Hd är Sjuksköterska och har en läkemedelsutbildning som omfattar otroligt mycket. Hon skulle reagera dirrekt om läkemedlen inte var enligt ordination. Fick Hd inte sköta läkemedlen pga risk för suicid?
Citera
2020-03-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivivianne
Ja, jag håller med dig. Han ser ut som vilken äkta glad kille som helst. Vad vet jag, han kanske känner äkta glädje. Åtminstone när det är något som passar hans agenda. För om han är en psykopat, då har han en agenda och den handlar i så fall endast om hans egna behov. Funktionen i hjärnan som gör att man kan sätta sig in i någon annans situation, den saknas, enligt neuroforskaren James Fallon.

Inte undra på det är svårt och förvirrande för dem han umgås med. Jag har full förståelse för att de beter sig märkligt. Jag tror dock att de har stora möjligheter att hitta sina forna jag, om de kommer ur hans klor.

Tycker också han ser ut som en vanlig glad kurre.
Kan vara svårt att tänka sig att han bär på skumma planer, har en sjuk personlighet.
Det är därför jag tänker åt (diagnosen) border line -hållet.
Han hade väl stenkoll på LW och var (som tänkt GM) väl förberedd ... Med den ordning
och reda han verkade ha i huvudet till vardags (utom i förhör) kunde han troligen infoga
planerna smidigt i övrigt varande och verkande.
Citera
2020-03-27, 20:49
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Det är visserligen fascinerande att det finns e n människa som tycker att SD:s skogs-Mållgans-historia är trovärdig, men det var inte det jag frågade om.
Jag undrade varför a) SD direkt trodde att det var LW:s blod som hittats i hans hem, och b) varför han kommer med uppenbara lögner om blodsex och sex med cykelsadel?
Jag säger inte att hans berättelser om de här två kvällarna/nätterna är trovärdiga, det har jag för lite information om för att kunna bedöma. Jag säger bara att de inte verkar ha kunnat belägga honom med lögn, och att åklagarens teori om att händelsen natten 11-12/5 skulle ingå i en mordplan är betydligt svårare för mig att förstå:

Dina sex- och blodfrågor kan jag inte svara på. Som jag sade alldeles nyss så vet jag alltså inte mer än du här:
Senast redigerad av Draifos 2020-03-27 kl. 21:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in