Citat:
Ursprungligen postat av
Harrywinston
Jag har 220 FFP 2-masker, en Diskin gasmask med 8 biological warfare filter, 3.5 liter Purell handdesinfektionsmedel, 2800 nitrilhandskar, ett par Medical goggles. Men varför skulle jag skänka detta? Jag såg den här skiten komma för nästan två månader sedan och förberedde mig då eftersom jag förstod att korkade byråkrater och sjukhusdirektörer hade noll koll och skulle göra total fail. Nej du, jag behåller min strategic stockpile för mig själv i det här läget. Nästa gång kanske byråkraterna lärt sig en liten läxa förhoppningsvis.
PS. Jag sålde även mina aktier innan raset. Det är så det fungerar när man har IQ > 150 förstår du. DS
Bara av nyfikenhet, tillhör du en riskgrupp? I så fall har du gjort helt rätt. Även om dina masker ju inte hjälper så mycket utan kombinationen att du kan låta bli att pilla dig i ansiktet
Tillhör du inte en riskgrupp så skulle jag vilja påstå att det är pengar utslängda i sjön, såvida du inte har väldigt mycket pengar som du inte vet vad du skall göra med, för även då är denna handling helt korrekt så klart.
De sålda aktierna är ju klockrena.
Fast är väl en jävla tur att inte alla är som dig, utan tvärt om extremt korkade, för det blir så mycket lättare för oss som har lite mer bakom pannbenet