2020-03-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då vette tusan vad hon pratar? Jag bor ju i Stockholmsområdet och tycker det är solklar norrländskan. Bor alldeles för nära fittidioten, måste kanske flytta bara därför. Hon kanske har spätt ut sin norrländska med något annat?

Är väldigt light norrländska utspätt med nåt annat kanske, för mig som bor längre norrut låter det mest som att hon bara pratar norrländska när hon gör till sig
2020-03-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Äh, då öppnar jag vinarn. Har någon Riesling och en Chardonnay. Inga värstingviner. Vilken rekommenderar du?

Ont: Frida ser sugen ut på Martin. Eller kommer hon hålla sig till tjejerna?
Jag är ingen vittvinstjej utan är en rödvinshagga. Men köp på Chardonnay så kan vi skåla ihop! Jag behöver sällskap i min ensamhet!
2020-03-27, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Varför filmar DC köket när inget händer där medans folk talar ut på utegården!!!
Så där är det jämt tycker jag.
Produktionen har noll koll på var det händer saker.
De sitter säkert och runkar eller super.
Jag har skickat flera mejl om det till info@cmore.se. Det låter som att de tar det på allvar, för man får alltid långa, seriösa svar.
Nu är det ju inte cmore i sig som sköter det där, utan ett produktionsbolag.
2020-03-27, 20:04
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Äh, då öppnar jag vinarn. Har någon Riesling och en Chardonnay. Inga värstingviner. Vilken rekommenderar du?

Ont: Frida ser sugen ut på Martin. Eller kommer hon hålla sig till tjejerna?
Hon sa hon ser honom också som en bror, när Mergim sa han älskar Lennie mest och ser honom som en storebror. Hon kanske inser det är ett hemligt språk för den man är mest intresserad av i huset, hon tyckte ju han är snyggast av alla killar i huset
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha verkligen! Hon har ju ingen dialekt alls heller.

Fan vad jag blev provocerad när hon satt och tjafsade om att "Sundsvall inte är Norrland" och la till något i stil med "Jag är en äkta norrlänning". SNÄLLA Östersund är lika lite Norrland som Sundsvall är, om vi ska vara sådana.
Eller hur! Det är same shit på den skalan. Man fattar om en norrlänning från säg Kiruna menar på att Sundsvall är gränsfall, men hon ska fan inte snacka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Är väldigt light norrländska utspätt med nåt annat kanske, för mig som bor längre norrut låter det mest som att hon bara pratar norrländska när hon gör till sig
Jag hör väl dialekten på ett helt annat sätt! Googlade fanskapet och hon bor 1,2 km bort. Helvete också! Ska fan köra över henne med min elspark om jag ser henne.
Medlem
Citat:
Nä, definitivt inte. Jag har bara följt den korrekta statistiken. Men sitt du och onanera i dina Jasse-grupper.
Det är vanliga opartiska grupper om BB. Du har ingen aning om vad den "korrekta statistiken" är. Skippa den låga nivån och spydigheten, jag talar bara om vad jag sett. Det har heller inget att göra med vad jag själv skulle rösta på.
2020-03-27, 20:05
Medlem
Boonks avatar
Blir Olga den som provocerar fram Världsvana-Vickys raseriutbrott?
2020-03-27, 20:06
Medlem
Såg någon Lennies portion? Måste vara pasta för en tre personer.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Dra åt helvete vad sugen man blev på grillat.
Jag med! Nästan så jag måste styra upp en grill imorgon.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag är ingen vittvinstjej utan är en rödvinshagga. Men köp på Chardonnay så kan vi skåla ihop! Jag behöver sällskap i min ensamhet!
"Rödvinshagga"... Nu gjorde du mina trosor våta, min läggning till trots.

Absolut, min vän! Ssssschkööööl!

Ont: Sami verkar vara på ett strålande humör. Det här är en bra dag för honom.
2020-03-27, 20:07
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Såg någon Lennies portion? Måste vara pasta för en tre personer.

Det är han värd, Glempa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in