2020-03-27, 19:42
Medlem
Ankan just nu när hon har konversation(monolog) med Jassa.

https://fr-fr.facebook.com/Ankeborgsposten/photos/tr%C3%B6tt-p%C3%A5-m%C3%B6rkret-goda-nyheter-om-en-m%C3%A5nad-v%C3%A4nder-det-novembertr%C3%B6tt/10155392544019735/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vidrig kvinna det där! Även nu sitter hon och tar upp Frida. Vad har hon med det här att göra? Ta dina rövläppar och åk hem.
Hon är ju skitkränkt för att Alex pratar med Frida. "KlArT AtT HoN HaKaR På SnAckEt", men ingen av dem sa ju någonting illa om Victoria. Alex berättade vad som hänt och Frida kontrade med att just det beteendet fick henne att känna sig obekväm och inte "hemma" i huset.

Men genom sig själv känner man andra, som man säger. Hon tror väl att alla snackar skit om henne och kränker henne bara för att hon gör det.
Medlem
Ursäkta?! Är Amilia inte partisk? Bullshit! Sluta att snacka om alla andra, ta eget ansvar. Du är ju fan värre än Amilia. Amila har ju ändå talets gåva. Brukar gilla norrländska men hatar hennes fula dialekt och fittansikte! Tror fan att min inre Olga tittar fram!!!
2020-03-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Malin?!
Du menar väl Lisa?

Felpost
Senast redigerad av Doiten 2020-03-27 kl. 20:19.
2020-03-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Fläskläppen ljög för Alex. Hon sa när de höll i talen och de skulle rädda en av dem så var det två röster på Lennie och två på Alex och att hon själv la den tredje rösten på honom och att han skulle vara tacksam för hon räddade honom. Jassa ifrågesätter varför hon ljög om det för Alex och Fläskläppen vänder och vrider på det.

Känns inte som att Jassa går på detta alls. Hon verkar ogilla Fläskläppen enormt mycket. Ska jag vara helt ärlig tror jag det bottnar i svartsjuka för att Fläskläppen klänger mycket på Martin. Men skönt någon vågar säga till henne. Tyvärr ska Jassa leka alldeles för lugn och diplomatisk.

Okej okej!

Är Alex arg på Ankan nu?
2020-03-27, 19:44
Medlem
icons avatar
Nu gör Jassa nytt försök med det hon vill ha sagt. Undrar om Virr kan ta in det.
Avslutad
Citat:
Ursäkta?! Är Amilia inte partisk? Bullshit! Sluta att snacka om alla andra, ta eget ansvar. Du är ju fan värre än Amilia. Amila har ju ändå talets gåva. Brukar gilla norrländska men hatar hennes fula dialekt och fittansikte! Tror fan att min inre Olga tittar fram!!!
Talets gåva brukar ju innebära att man är en bra talare. Amilia pladdrar på hänsynslöst tills ingen orkar lyssna.
Medlem
Hur kan Glasman ha så jävla låg alkohol-tolerans?

Killen blir ju helt vriden av att bara lukta på en flaska.
2020-03-27, 19:45
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Amilia är på hennes sida så då räknas hon som ”opartisk” i Fläskläppens värld. Hon har ingen självinsikt. Alltså herregud vad hon försöker tala sig ur allting. Men bara ta åt dig och säg du ska ändra på ditt äckliga beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Talets gåva brukar ju innebära att man är en bra talare. Amilia pladdrar på hänsynslöst på tills ingen orkar lyssna.
Sant! Hon fångar kanske inte åhörarna som en sann retoriker ska göra. Men jämfört mot många andra i huset som pratar som de är tio år gamla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Haha det skulle jag villja ha på film!

Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Ludret försöker höja sig själv och ännu en gång leka duktiga flickan. genomskinligt som vanligt. Nej du,, ditt lilla fjortisluder, satsa inte på skådis karriären.

Mitt råd till dig är att söka hjälp om du inte redan har gjort det.
2020-03-27, 19:46
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Okej okej!

Är Alex arg på Ankan nu?
Ja, han sa de borde chilla lite ifrån varandra. Och Ankan sa surt att de inte längre är vänner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in