2020-03-27, 19:37
Medlem
Frida tror att Victorias attityd mot henne inte är personlig, medan Victoria hela tiden går runt och pratar om hur illa hon tycker om Frida, hur de inte klickar osv.
Frida har aldrig sagt ett ont ord om Victoria, än att berätta sina upplevelser, medan Victoria hånar henne, härmar henne med löjliga röster osv.

Ughhhh.
Medlem
icons avatar
Uff vad jag har svårt för Virrs ton. Borde inte skriva så men kan inte låta bli.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Roligare att se på Malin & Mergims dejt🥰
Malin?!
Du menar väl Lisa?
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jassa till Ankan''jag vet inte var jag har dig''

Vad har hänt, som gör att Jassa inget var hon har Ankan?

Hon har fått höra så många olika versioner angående sveket i Robinsonveckan så hon vet inte var hon har Vickan.
2020-03-27, 19:38
Medlem
Citat:

Hon är konflikträdd
2020-03-27, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hon har fått höra så många olika versioner angående sveket i Robinsonveckan så hon vet inte var hon har Vickan.
Men att hon har attityd och är falsk kan hon väl ändå se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Är det bara jag som tycker att Anty och Viktoria är lika både till utseende och sätt? Jag tycker att Viktoria är precis lika bitchig som anty. Och lika uppblåst.
Victoria är mycket värre, till och med. Man saknar ju fan Antonia när man tvingas dras med Victoria-tjafs en hel jävla dag.
Medlem
Bra Ankan.

Fortsätt göra bort dig.
2020-03-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Frida tror att Victorias attityd mot henne inte är personlig, medan Victoria hela tiden går runt och pratar om hur illa hon tycker om Frida, hur de inte klickar osv.
Frida har aldrig sagt ett ont ord om Victoria, än att berätta sina upplevelser, medan Victoria hånar henne, härmar henne med löjliga röster osv.

Ughhhh.
Vidrig kvinna det där! Även nu sitter hon och tar upp Frida. Vad har hon med det här att göra? Ta dina rövläppar och åk hem.
2020-03-27, 19:41
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:

Fläskläppen ljög för Alex. Hon sa när de höll i talen och de skulle rädda en av dem så var det två röster på Lennie och två på Alex och att hon själv la den tredje rösten på honom och att han skulle vara tacksam för hon räddade honom. Jassa ifrågesätter varför hon ljög om det för Alex och Fläskläppen vänder och vrider på det.

Känns inte som att Jassa går på detta alls. Hon verkar ogilla Fläskläppen enormt mycket. Ska jag vara helt ärlig tror jag det bottnar i svartsjuka för att Fläskläppen klänger mycket på Martin. Men skönt någon vågar säga till henne. Tyvärr ska Jassa leka alldeles för lugn och diplomatisk.
Medlem
icons avatar
Känns inte som att Virr är mottaglig för vad Jassa vill ha sagt. Virr är bara inställd på att försvara sitt beteende. För på verbalt. Borde inte landa väl hos Jassa som stör sig på att hon är på.
Medlem
glasis redan full?

fan gubbslisket kommer få ligga 2 nätter i rad nu ju

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in