2020-03-27, 18:49
Avslutad
Vem här kan nämna 10 (tio) seriösa saker om Alex?
2020-03-27, 18:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det kan man inte veta. Popularitet svänger bevisligen där i huset. Det beror på hur deras vecka varit, om de haft nån svacka, hur de framställs. En deltagare kan behöva bli räddad nån vecka för att få chansen att visa en bättre sida hos sig själv.
HAHAHA! Sami kommer ALDRIG behöva bli räddad.
2020-03-27, 18:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håller med dig. Direkt efter tävlingen så kommer hon bädda ner sig med sin nalle och ligga där, länge.

Snyggt! Tror hon är inne på 2 timmar i sängen nu.
2020-03-27, 18:50
Medlem
foxieroxies avatar
Mergin vill ha en Mojito av tittarna
2020-03-27, 18:51
Medlem
xrlpyts avatar
Det var ju inte supermycket mat på den där sushitallriken, in med en till.
2020-03-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Ja jag tycker att det ska handla om att tittarna röstar på den de vill se i huset tills någon vinner. Big brother är ett socialt experiment. Tittarna kollar på deltagarna (ibland 24/7 helt oklippt material) och bildar sig en uppfattning om dem. Påfrestningar ingår. Både fysiska och sociala. Tävlingar har funnits förr men inte tävlingar som gav dem makt att glida på en räkmacka hur opopulära de än är. Nu kan ju någon t.o.m glida pga av att de hamnar i ett bra lag varje vecka. Det här med tävlingar som ger makt är nåt som de infört detta år pga att de ansåg att det var mobbning att deltagarna nominerar varje vecka.

HAHAH det var det värsta jag hört, vilka påfrestningar är det du syftar på för några sådana har jag inte sett mycket av? Det funkar inte att det bara ska vara tittarna som bestämmer när sociala medier är så utbrett, varje säsong kommer man veta exakt vem som vinner långt innan. Det funkar heller inte om man tar in semi-kända personer som man har gjort den här gången eftersom det ger alldeles för mycket fördelar. Finns noll spänning kvar med ditt Big Brother.
2020-03-27, 18:53
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Mergin vill ha en Mojito av tittarna
Mojito och smirnoff är det han dricker. Så sjukt feminin kille
Fan vad glad han var när Lennie kramade om honom och sa han är snygg idag haha. Snäll ”storebror” han har!

Tycker faktiskt Mergim är skön med Frida.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
HAHAH det var det värsta jag hört, vilka påfrestningar är det du syftar på för några sådana har jag inte sett mycket av? Det funkar inte att det bara ska vara tittarna som bestämmer när sociala medier är så utbrett, varje säsong kommer man veta exakt vem som vinner långt innan. Det funkar heller inte om man tar in semi-kända personer som man har gjort den här gången eftersom det ger alldeles för mycket fördelar. Finns noll spänning kvar med ditt Big Brother.
Med ditt tankesätt så borde Anty ha vunnit och inte åkt ut först av alla.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag förstår inte varför Kongo som är 31 år, känner ett behov av att gå in i rosa rummet och prata ut med Vicky som är så sjukt omogen. Det är bäst att han distanserar sig från henne och gör fred med henne imorgon istället.

Har han sagt att han har behov? Måste missat
2020-03-27, 18:54
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast hallå här! Glasis är ingen idiot. Jag gillar honom men det är väl för att han är den enda med lite intelligens.

Manipulativ. INTE intelligens. Inte här, inte nu. Knullar Olga för att Jullan faktiskt hade något pågång med Sami. Och fortfarande har. Han besudlar henne för att cockblockar Sami. Totalt respektlöst. Satt och drev och bara ville genera dem innan han kom till. Ett rikssvin. Pratar fortfarande i vi-form om han och Sami. UT på måndag så ska vi se hur mycket ”VI sa svinskiten, innan han dog”, som min gamla pappa brukade säga om folk med övertro på strunt!
2020-03-27, 18:55
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Mojito och smirnoff är det han dricker. Så sjukt feminin kille
Fan vad glad han var när Lennie kramade om honom och sa han är snygg idag haha. Snäll ”storebror” han har!

Tycker faktiskt Mergim är skön med Frida.

Ja, jag gillar Mergin. Funderade på vad jag gillar. Han är rolig, har ett roligt kroppsspråk. Alltså han är säkert roligt att umgås med.

Mergin: Hahahha, fisken simmar i min mun.

2020-03-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var ju inte supermycket mat på den där sushitallriken, in med en till.
Jag tänkte det, var typ 12-15 bitar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in