2020-03-27, 17:48
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag tror glasman fortfarande har gött stöd där ute sen kommer alla samis fans rösta på honom

för framtiden är det kanske bra att skicka ut glempa även om jag inte vill det
Är splittrad. Lennie är största hotet mot Sami då alla Jasminer kommer rösta på honom i en utröstning mot Sami.
Samtidigt är jag rädd Sami bara kommer tänka ”Fuck detta” om 2-3 veckor och dra, och vi har skickat ut Lennie. Då har vi serverat miljonen på ett fat till Jasmine.
2020-03-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast Sami behöver inte bli räddad av någon deltagare någonsin. Är övertygad om att han vinner vem han än möter.
Det kan man inte veta. Popularitet svänger bevisligen där i huset. Det beror på hur deras vecka varit, om de haft nån svacka, hur de framställs. En deltagare kan behöva bli räddad nån vecka för att få chansen att visa en bättre sida hos sig själv.
2020-03-27, 17:49
Medlem
Undrar genuint var ifrån den här lusten och engagemanget för programmet kommer ifrån? är det karantän som gör att man helt enkelt inte har ett liv just nu? Nog för att tråden börjat halta men trodde fan den skulle vara stendöd. Dels är det dötråkigt med en usel produktion och samtidigt är det redan helt klart att Sami vinner. Ändå hetsas det om vem som ska röstas ut och vem som ska vara kvar, för vadå? se något trött ansiktsuttryck och skratta åt det? För en annan som har Jullan som favorit finns det väl inget annat att hoppas på än att det blir någon sjuk twist där det inte är tittarna som har makten, utan att det avgörs via tävlingar där Sami kan riskera att åka ut.
Och var fan är all fest, drama, psykbryt, fysiska/psykiska tävlingar? Man vill se folk bryta ihop totalt, det är en miljon de tävlar om. Det är ren komik i sig att snubben som vill glida sig igenom och gå och lägga sig 21.00 vinner den absolut tråkigaste säsongen av Big Brother.
Såg folk nämna Ludde, där har vi en typ av personlighet som jag hade velat se i huset så det hade blivit lite mer fart. Nu vill folk rösta ut den enda som kan gå crazy på fest för att rädda kvar en jävla grinig gubbe? Jag ger upp.
2020-03-27, 17:49
Avslutad
Så trött på tattar trion i Team Rainbow. Hoppas att Glas och Julia åker ut, en efter en, så kanske vi kan få se mer highlights från Sami.
2020-03-27, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Hans ego är osmakligt.
Det är det säkert... och flera andras. Han är ändå oersättlig på sitt sätt.
2020-03-27, 17:50
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Daniel bidrar till något ingen annan i huset gör. Han är den mest intellektuella där.
Så är det. Han behövs på sitt sätt. Sedan gillar jag hans och Samis jargong. Inga andra har samma grej som de därinne.

OnT: verkar som Jassa ska tala ut med Virr.
2020-03-27, 17:51
Medlem
Så här resonerar jag - Julia har större chans vid en nominering än Glasman. Alltså, räddar man honom nu så får vi förmodligen behålla Julia också pga hennes kaosartade fyllor. Glasman står sig dock inte lika bra i en utröstning mot vare sig Lennie eller Jasse. Vad sägs? Bu eller bä?
2020-03-27, 17:52
Medlem
Känner till att Jassa och Viktoria har nån beef, men aldrig fattat vad den handlar om? Varför ska jassa konfontera vickan egentligen?
2020-03-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
Så här resonerar jag - Julia har större chans vid en nominering än Glasman. Alltså, räddar man honom nu så får vi förmodligen behålla Julia också pga hennes kaosartade fyllor. Glasman står sig dock inte lika bra i en utröstning mot vare sig Lennie eller Jasse. Vad sägs? Bu eller bä?

fel julia är överskattad av oss härinne ja hon har stöd men en del tror hon har mer än sami ibland

glasen kan en bra dag slå alla även sami
2020-03-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Daniel bidrar till något ingen annan i huset gör. Han är den mest intellektuella där.
Exakt! Min röst gick till Daniel
2020-03-27, 17:54
Medlem
icons avatar
En utröstning innebär dels att man förlorar den deltagaren i huset på gott och ont, dels att det blir reaktioner hos de som är i huset. Som Lennie är jag less på att han är nån krockkudde för Virr och Am. Unnar honom komma långt i tävlingen men vägt mot att få chansen att se vad som händer med nämnda personer utan hans stöd intresserar mig mer.
2020-03-27, 17:55
Bannlyst
Jag röstade på Julia, vill ha ut Glasman för att se hur Sami kommer funka utan honom.
Deras planerade turné är ändå död p.g.a Coronaviruset.
Tror faktiskt inte nån kommer hålla ihop efter det att BB tar slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in