2020-03-27, 17:44
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hållbarheten på produkten haha. Så 6 M betyder 6 månader.

Huuur kan man ens tro att det betyder "meter" haha. Roligt att Martin sa det så övertygande också att alla ba "jaaa".

Aldrig sett! haha. Sitter med den framför mig.
2020-03-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad var det jag sa.😀👍

helt rätt detta var ett rejält statement för dem i huset nu vet dem att sami är poulärast vilket innebar att även julia och kanske glasman kommer få lite av röstningskakan när dem sitter löst
2020-03-27, 17:45
Medlem
Lennie får inte lämna, han tillför mycket mer än både Julia och Glasman.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Kan någon SNÄLLA förklara för Martin, Frida och Sami att 6M, 12M m.m. på förpackningar är hållbarheten på innehållet efter att förpackningen öppnats .
Jag var inte säkert när han började prata om 6M, men vid 12m fattade man ju att det är MÅNADER. Meter?! Vad fan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har nog missat vilken del tittarrösterna spelar in. Jag vill ha kvar både Daniel och Julia just nu. Skulle det varit större chans till det om jag röstat på Daniel?

Ja, för julia kommer ju ha flest röster i huset.
Men de spelar nog inte så stor roll egentligen. Blir nog glasman mot lennie på måndag ändå
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Det kan ändå vara viktigt att behålla någons allians, så att denna har större chans att bli räddad av deltagarna t.e.x.
Fast Sami behöver inte bli räddad av någon deltagare någonsin. Är övertygad om att han vinner vem han än möter.
Medlem
Doctors avatar
Är inte grunden till allt tjafs mellan Alex och Victoria att han är intresserad av henne och hon är intresserad av miljonen?
2020-03-27, 17:46
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Höjdpunkt1: Makttävling för dem som sitter säkert, man skulle samla bananer på sin kropp med hjälp av sax och tråd. Martin vann, Frida hade bäst taktik men krigade dem sista 3 minutrarna med att försöka sätta dit den SISTA bananen, tiden tog slut och hon blev diskad. Martin hade 25 bananer färre.

Höjdpunkt2: BREV! Sami blev räddad av tittarna såg genuint glad ut, sa efteråt till Glasman att han förväntade sig det

Höjdpunkt3: Världsvana-Vicky har under dagen varit i konflikt med både Mergim och Alex. Övriga huset är eniga bakom hennes rygg om att det krävs ett "möte" för att få slut på hennes vidriga beteende, som samtliga tagit del av förutom Amilia då, hon passade på att snacka lite skit om Marek med V

Du är en ängel min käre Boonk.
Måste hitta bananklippen, det låter hysteriskt roligt. Kul att min tredjefavorit Frida/Butters fick visa framfötterna lite.
Underbart att störiga Victoria äntligen får vad hon bett om så länge. Fast jag personligen hade täckt över kamerorna och arrangerat ett "möte" mellan henne och en gammal hederlig Skultuna gjutjärnsstekpanna. Hatar henne nästan lika mycket som Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tycker som du. Även om jag stör mig på Daniel mellan varven så är jag svag för verbala personer. I lagom doser. Lennie har sina stunder, ser gullig ut osv men är alldeles för mycket med personer jag inte vill följa
Daniel bidrar till något ingen annan i huset gör. Han är den mest intellektuella där.
Medlem
Jaha, då hoppas vi på massa sprit ikväll då det.är upplagdt för tjafs!!
Medlem
Jag röstar kvar glasman för att Sami ska må bra i huset!
2020-03-27, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Daniel bidrar till något ingen annan i huset gör. Han är den mest intellektuella där.

Hans ego är osmakligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in