Bara att gå till affären nu och bunkra Chips och Godis tills i kväll, Det här kommer bli underhållning när det kommer Alkohol in i huset och blir tjafs och bråk i Bigbrother.
Kan inte bli bättre underhållning.
Nu gick han till Rainbow och inte tvärtom, de stöttade honom då de sett Victorias beteende en längre tid, hur kan du då se dem som fega? Om de totalt ignorerat honom vad hade du tyckt då?
Det är fegt att elda på situationen och försöka starta ett familjemöte när det inte angår dem. Jag gillar inte när det blir alla mot en i huset.
Hade veeerkligen önskat att han kunde ba "Vet du? Jag orkar inte höra ditt skitsnack mer".
Amilia stanna verkligen upp för att få respons men allt han säger är "Mm", och sedan när hon inte får något mer så fortsätter hon mala på. Hon borde ju förstå hinten meneeehe... nej.
Amilia är för självupptagen för att kunna läsa av någon som tycker det är jobbigt att lyssna på henne Haha hon behöver verkligen söka professionell hjälp när hon kommer ut!
Rösta på Julia nu! En av Julia/Glasman kommer sitta mot Lennie och åka ut!
Jasmine blir räddad av Martin.
Vill jävlas med övriga så Glasman fick min röst, inte för att jag vill ha ut Julia. Ska inte Jassa också sitta löst då hon och Patzy blev räddade och ingen fick gå ut?
Bara att gå till affären nu och bunkra Chips och Godis tills i kväll, Det här kommer bli underhållning när det kommer Alkohol in i huset och blir tjafs och bråk i Bigbrother.
Kan inte bli bättre underhållning.