2020-03-27, 16:17
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I grunden måste det finnas någon psykisk defekt. Annars skulle detta vara mycket vanligare än vad det är.
Visst är det så. Jobbiga vårdnadstvister som slutar med att ena föräldern förlorar vårdnaden är ju inte alldeles ovanliga. Och man kan ju tycka att om man nu prompt ska ha ihjäl någon i den situationen, så är det mer rationellt att ha ihjäl exet.
Citera
2020-03-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miu
https://instagram.com/abbasabbas80?igshid=hl2c7uvt3key

Är detta möjligtvis pappan och barnen?

Någon som hann printa? Bilden på Instagram verkar vara borttagen nu
Citera
2020-03-27, 16:19
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Visst är det så. Jobbiga vårdnadstvister som slutar med att ena föräldern förlorar vårdnaden är ju inte alldeles ovanliga. Och man kan ju tycka att om man nu prompt ska ha ihjäl någon i den situationen, så är det mer rationellt att ha ihjäl exet.

I en djupare depression eller liknande agerar man inte alltid rationellt
Citera
2020-03-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatsAtari
Framgick det tydligare i det rörliga materialet?
För här ser det ut som det lika gärna kan vara ljus som reflekteras i vattenstrålarna.

Ja det gjorde det. Men hade en till printscreen där det syntes tydligare såg jag nu.

https://anonfiles.com/Tah9V4j9o9/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_png
Citera
2020-03-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I grunden måste det finnas någon psykisk defekt. Annars skulle detta vara mycket vanligare än vad det är.
Så är det självklart. En frisk människa dödar inte sina barn för att straffa någon annan.
Citera
2020-03-27, 16:28
Medlem
Irmschers avatar
Om man nu hade haft som uppsåt att ta mannen av daga, varför skulle man sikta så lågt då och dessutom ta sig igenom metall, när du klart och tydligt genom sidorutorna kan se vart du ska skjuta?
Citera
2020-03-27, 16:28
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztcj88
Ja det gjorde det. Men hade en till printscreen där det syntes tydligare såg jag nu.

https://anonfiles.com/Tah9V4j9o9/5D7B0EB2-09F2-4D3D-BE91-C81F18CBD3DE_png

Ja, där ser åtminstone jag flertalet runda små hål i karossen.
Citera
2020-03-27, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Är det som du spekulerar, vilket inte är helt osannolikt, då dumstolarna i sverige är grovt sexistiska skitstövlar mot män, så fick hon tillbaka sin karma den hårda vägen.
Det blir ett liv i lidande.

Herregud. Du verkar tycka att det var rätt mot mamman att barnen dog. Som om det skulle vara rätt att mörda barnen för att mamman skulle få lida.

Snacka om att hata kvinnor.
Citera
2020-03-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Ehh.. Jo, jag såg videon. Kan du förklara hur de hålen uppstått annars?

EDIT;
Här ser åtminstone jag fyra hål i karossen, där man ser glöd inifrån bilen.
Om det är kulhål kan det vara så att de har gått inifrån bilen och ut. Alltså att fadern skjutit sina barn och kanske sedan sig själv.
Det ser polisen direkt.
Citera
2020-03-27, 16:34
Medlem
Hummm..s avatar
I det här läget och den information som finns tillhanda, så utgår jag ifrån ett utvidgat självmord. Tror inte någon utomstående ”pepprat” bilen med kulor, utan han har ställt bilen, gått ut och skjutit ihjäl ungarna, sedan sig själv efter att han har tänt på.

Alla i bilen blev typ ”Well Done” grillade.
Citera
2020-03-27, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Ja, där ser åtminstone jag flertalet runda små hål i karossen.

Finns det en möjlighet att de små runda röda punkterna på bilderna är reflektioner av bakomliggande fordon med bakljus tända? (Spegelbilder mot vattnad blöt plåtkaross).
Citera
2020-03-27, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Om det är kulhål kan det vara så att de har gått inifrån bilen och ut. Alltså att fadern skjutit sina barn och kanske sedan sig själv.
Det ser polisen direkt.

Ja det skulle förklara dom få skotthålen och placering. Kan ju varit skott vinklade neråt inifrån bilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in