2020-03-27, 15:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Om de inte får hålla i korgen kan de göra ett halsband med hela korhen med bananer på. Det står inget om att de inte får ha korgen?
2020-03-27, 15:46
Medlem
Varför gråter Victoria? Har inte sett nåt idag
2020-03-27, 15:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
hahahahahha men sluta nu
Vadå? Jag tänkte eftersom Victoria hetsat upp honom bara. Vad menar DU? 🙃
2020-03-27, 15:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Blev han diskad. Orkede innte titta på honnom.
Ja, han väntade inte på gorillan utan gick direkt till korgen och la tillbaka bananerna när BB-rösten sa att tävlingen var avslutad. BB kunde inte räkna hans bananer.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om de inte får hålla i korgen kan de göra ett halsband med hela korhen med bananer på. Det står inget om att de inte får ha korgen?

korgen måste tyvärr stå kvar på bordet. tänkte likadant
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det har gått så långt att dom inte kunde autonominera nästa person, för då hade den ifrågasatt varför alla andra gånger gått förbi.
Så jävla sjukt.

Varför har dom reglerna?
Dom skulle autonominerat vid första överträdelsen i huset så hade ALLA tagit det på allvar direkt.

Inga bollar så långt ögat når 🤬
Nej du har helt rätt, det är så jävla LAMT. Flera stycken borde redan varit autonominerade flera gånger om, speciellt Amilia som fittar sig varje tävling på ett eller annat sätt. Det här jävla programmet tar fram det sämsta ur mig, är konstant arg när jag kollar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake
Varför orkede du innte titta på honnom?
gillar inte honom.
2020-03-27, 15:48
Medlem
askungens avatar
Komigen nu Amilia, du kanske får en puss på kinden av Lennie på måndag!
Hon övertänker känns det som nu...
Medlem
Tror ni man skulle kunna sätta korgen på ryggen om man böjer sig fram ?
Så som fotbolls spelare har bollen i nacken ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Tänkte samma. Korgen kan de ju bara hänga runt sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah okej, legit källa. Då tror jag ju noll procent på det du säger. Härlig teori dock.

Bara att kolla själv, varför tror du amilia får massa fördelar hela tiden. När hon ska in och duscha och börjar klä av sig, så klipper dom direkt till något annat. Men samis och glasmans kuk kan dom filma hela tiden utan problem. De beror ju på att dom inte har problem med de, medans amilia har vart inne i bikten och sagt att hon inte vill bli filmad i duschen
2020-03-27, 15:49
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Är så besviken att jag missade det enda roliga idag, Vickans och Alex bråk...
Någon som orkar förklara kort vad som hände och hur det slutade?

Inte så intressant egentligen 🙈, men det har blivit en stor grej 😂. Men han tog upp hennes snäsiga attityd och hur hon ger kommentarer. Bråkade på så som dom gör fram och tillbaka med samma fråga. Hon börjar tillslut gråta och Alex går och snackar skit med alla i gula rummet och får alla på hans sida ink Mergim. Nu när Alex vet att alla håller med om att Victoria ger snäsiga kommentarer och att alla stör sig på det så vill han och dom andra ha ett familjemöte för att ta upp hennes beteende i grupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in