2020-03-27, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast de enda som är normala i huset och som jag skulle kunna hänga med är egentligen alex, lennie och möjligtvis martin. Alla andra borde vara i psyket.

Ok. Tror de är en jävla skillnad på deltagarna som vi ser i tvn, och när man väl är därinne och får umgås med dom. Man får helt andra uppfattningar. Jag hade nog hängt med sami och Lennie väldigt mkt. Men då hade de blivit problem. För jag hade inte grejat glasman och hans jävla psykolog snack. Hade inte grejat julia på fyllan. Och på andra sidan. Hade inte grejat Amilias jävla röst hela tiden och Mergims gnällande. Så en vecka max så hade jag tackat för mig själv
2020-03-27, 15:27
Medlem
iridescences avatar
Vem väljer Alex om han vinner makttävlingen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
idag kl 17.00 ska vara sami om inte bb riggat skiten

Jag tycker att de är konstigt att dom lägger resultatet efter makttävling. De kan betyda att dom väntar in vem som vinner makttävlingen , typ om Martin vinner och dom vet att han räddar Jasmine så gör dom så att sami vinner omröstningen
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
HERREGUD, hur ska detta gå då?
2020-03-27, 15:28
Medlem
Lord2Moynes avatar
Avskydde Vicky sedan dag 1 men då skyddade man ju henne pga av att hon satte sig upp mot blåvalen. Nu när de två psykopaterna sitter ihop så blir dom en oslagbar duo i att tycka illa om.

Det roliga är ju att Amilia och Vicky inte heller gillar varandra egentligen men de har en liten ohelig allians nu för att trycka ner andra i huset. Om dom bara visste hur hatade dom är bland tittarna.
2020-03-27, 15:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fast ifall julia får alla röster är det ju avgjort och röstningen vi får betydelselös :P
Desamma gäller om glasman får alla, men vi har iaf en chans att kasta in en röst så vi känner oss delaktiga
2020-03-27, 15:29
Medlem
Nu blir de rasism, en svart man plockar bananer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Tror de är en jävla skillnad på deltagarna som vi ser i tvn, och när man väl är därinne och får umgås med dom. Man får helt andra uppfattningar. Jag hade nog hängt med sami och Lennie väldigt mkt. Men då hade de blivit problem. För jag hade inte grejat glasman och hans jävla psykolog snack. Hade inte grejat julia på fyllan. Och på andra sidan. Hade inte grejat Amilias jävla röst hela tiden och Mergims gnällande. Så en vecka max så hade jag tackat för mig själv
Det tror jag med. Men man märker vad för sorts människor det handlar om oavsett om det är på insidan eller utsidan. Alex verkar vara en sån kille jag kan känna igen. Samma med Lennie.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Shit Alex har kanske bästa taktiken! Det kanske inte är första gången?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybluelyf
Undrar varför just endast Victoria fick den uppmaningen? Har hon gjort det förr?

Kanske de tänkte att hon skulle signalera till henne att hon måste vinna för att rädda Lennie eller något??
2020-03-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence

Lennie eller sami
2020-03-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence

Jassa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in