2020-03-27, 15:01
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag tolkar det som att hon säger BITTERFITTA! om sig själv, men det är jag det. Och jäveln hade uttryckt sig rasistiskt.... kontext

Det var inte hur du tolkade ordet BITTERFITTA, det var hur hon kunde uttrycka sig så, ang ordet jäveln var hittar du det rasistiska i FUP:en, du får gärna länka till det.
Citera
2020-03-27, 15:02
Medlem
Har inte förstått det där med kvällen / natten 11 - 12/5 ... Om han tänkt mörda henne då och hon var i trakten av Vivallaskogen och skrev "Hallå, hallå" - i syfte att träffa honom - varför ställde han då till med att ringa polisen och prata om skumma typer som hotat honom?
Citera
2020-03-27, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så en pastor får inte svära?? Konstigt min konfirmation präst på -70 talet svor som en borstbindare.Och sen klev väl Lena av pastor yrket??

Kolla in denna prästen.
Lenas bästa kompis.
Han både Raggar och Svär.
{ 3 sidor bara}
He he he... Det är nåt med religiösa... Låta som svin, och svär som borst-bindare.!!

https://docdro.id/hQnyKGU
Citera
2020-03-27, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har inte förstått det där med kvällen / natten 11 - 12/5 ... Om han tänkt mörda henne då och hon var i trakten av Vivallaskogen och skrev "Hallå, hallå" - i syfte att träffa honom - varför ställde han då till med att ringa polisen och prata om skumma typer som hotat honom?

Han säger i förhör att han inte trodde polisen skulle åka ut på en sån småsak. Det förstörde väl hans planer. Hade de inte åkt ut, LW blivit mördad - ja då fanns ju hans anmälan kvar om skumma typer som skulle kunna vara GM.
Citera
2020-03-27, 15:12
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata

Antagligen för att dra misstankarna åt dessa hittepå personer, och visa att han är en god medborgare som värnar om andras säkerhet är min gissning.

Någon som jag inte förstår än idag, polisen slog på Stefan när dom dök upp då han hans beteende var konstigt. Han uppgav fel uppgifter. Jag blev kontrollerad en gång av en patrull som stoppade mig på en promenad, hade inte tagit med mig körkortet, den ena polisen slog då på mig och min körkortsbild dök upp på dennes skärm när jag sneglade. Gjorde inte dessa poliser denna slagning, då hade dom ju sett på en sekund att han inte talade sanning?
Citera
2020-03-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Det är DET jag inte får ihop. Han går i "mördartankar" men kan ändå förmå sig till att ha sex med kvinnan han funderar på att ta livet av? Man kanske måste vara psykopat för att förstå det.

Jag tror oxå att bilden blev droppen och resten vet vi. Men då faller ju hela scenariot på att mordet skulle vara _planerat_?

Vi vet inte om detta med sex på jobbet var sant eller lögn för att förklara blod, DNA och sperma.
Citera
2020-03-27, 15:16
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Det var inte hur du tolkade ordet BITTERFITTA, det var hur hon kunde uttrycka sig så, ang ordet jäveln var hittar du det rasistiska i FUP:en, du får gärna länka till det.
Det står ju där hur han uttryckt sig. Bara följ sekvensen:
Träffade på en jävel
Jösses, undrar vem det var
Så jävla otrevlig
Elak
Förbannad så tårarna rinner
Sa åt mig hur man uppför sig i Sverige
Vad gör han där?
Försökte tvinga oss att presentera oss och säga vårt ärende. Aggressiv från början
Pust, torkat tårarna nu, men skakar fortfarande i händerna

Aktbilaga 168, sid 121 och lägre.
Senast redigerad av DreamTwister 2020-03-27 kl. 15:37.
Citera
2020-03-27, 15:31
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Så en pastor får inte svära?? Konstigt min konfirmation präst på -70 talet svor som en borstbindare.Och sen klev väl Lena av pastor yrket??

Det tycker inte jag , så du tyckte det var helt normalt att din konfirmations-präst svor? MKt märkligt beteende?!
LW tog ju av sig *pastors kappan *. sen var det full action, med både mobilen och sexakterna med ett ANTAL, män.
Citera
2020-03-27, 15:31
Medlem
Steffes snackar om blod och spermaspott på cykelhjul. Fn, det är ngt rejält skumt med cyklarna.
I förhör pratar han om att sexblod kan finnas överallt och hans cykelsadel har varit i henne! Cykeln Scott var beslagtagen, höger handtag och pedal var skickade på analys, men har de analyserat stången under sadeln? Jag har inte sett det i FUP och det är väl flera som har undrat om den saken?
Det är ju ganska fiffigt mordvapen om man efter mordet cyklar iväg och låtsas som ingenting ifall möte skulle ske.

Framgår det i FUP om cykelrengöring ingick vid den stora städningen?
Citera
2020-03-27, 15:32
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det står ju där hur han uttryckt sig.

Vem? Länka gärna.
Citera
2020-03-27, 15:32
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Jag hoppar in lite snabbt har inte referens till var i FUP men det datumet den 12 juli träffade hon på en man som betedde sig rasistiskt mot en man som kallade henne utlänning. Hon la ut detta både på sin facebook och sin instagram. Jag tror det är referensen: den jäveln. I övrigt lämnar jag diskussionen för idag och prioriterar lite sol innan jag ska bege mig till nattjobb hela helgen på en intensivvårdsavdelning - så jag lär inte checka in här. Ha en fin helg och givande diskussioner allihop!
Citera
2020-03-27, 15:38
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Vem? Länka gärna.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Vill man ha namn på jäveln så har man ju hans regnummer på bilen...
Senast redigerad av DreamTwister 2020-03-27 kl. 15:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in