2020-03-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
HHahha ja hörde detta också precis efter vi skrivit de...som upplagt för catfight!
Hade det inte varit för corona hade jag sprungit till Ica och köpt på mig massa popcorn

Hoppas veeeerkligen Jasmine står för sina ord!
2020-03-27, 13:54
Medlem
Lord2Moynes avatar
FAAAAN va irriterande att Vicky vann immunitetstävlingen igår, fan fan fan fan. Vi hade haft guldchans att få ut henne.
2020-03-27, 13:55
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Hörde inte hennes återberättelse, men hennes tykna: Hej är svenska och betyder inget mer än hej. HEJ!

När hon imiterade sitt Hej till Amilia, så sa hon "heej" som man säger till en bebis ungefär. Hon om någon borde fatta att vi ser allt?
2020-03-27, 13:56
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sjukt ändå att man sitter här och tycker att Mergim är den mogna och rimliga.

MERGIM
DEN SOM ÄR MOGEN

Trodde aldrig jag skulle skriva det i samma mening någonsin.

Jag tänkte exakt samma sak!
Börjar gilla Mergim mer och mer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ni med hjärna kolla igenom posthistorik hos denna användare och ignorera i framtiden.
Hahahaha blev väldigt kränkt av detta tbh :/ tar det mkt personligt att du säger sådär!!!!!

När drar tävlingen igång? Vilken tid fick de in brevet?
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
200 IQ-strategi av Julia. Men hon har ju inte manat fram konflikten ur tomma intet, praktiskt taget alla därinne stör sig på Vicky och hennes attityd, hon tror verkligen att hon är någon slags mini-boss i huset.

Väldigt smart...😬
Nej absolut! Men alla är så jäkla falska. ”Vi tar problemet med personen i fråga direkt när ilskan har lagt sig”.
Sen sitter alla och snackar skit i sovrum 1 om alla gånger hon har varit snäsig och eldar igång varandra och tror dom själv är perfekta 😂😂
2020-03-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
FAAAAN va irriterande att Vicky vann immunitetstävlingen igår, fan fan fan fan. Vi hade haft guldchans att få ut henne.
Så har jag tänkt sen första veckan med Amilia. Verkar ju omöjligt att få ut den jäveln
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha blev väldigt kränkt av detta tbh :/ tar det mkt personligt att du säger sådär!!!!!

När drar tävlingen igång? Vilken tid fick de in brevet?

Jag tror brevet kom in runt 13:10 och det skulle dra igång en timme senare
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ni med hjärna kolla igenom posthistorik hos denna användare och ignorera i framtiden.

Och tips till dig själv, håll dig till att styra hennes sociala medier istället. Du föder bara mer hat genom att försöka påverka här inne. Hon började bra men det lyser alltid igenom till slut.

Haha ni är mer kappvändare här inne än dom där inne i huset 😂 vad sägs som att tänka ett steg längre?
2020-03-27, 13:58
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag var den enda som firade att gula laget hängde löst igår just pga vi hade chans att få ut henne. Tyvärr knöt de banden runt hennes fötter alldeles för löst så hon vann. Var fan tvungen att stänga av skitet i någon timme av ren ilska. Fyfan både Blåvalen och Fläskläppen säkra i en vecka till
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia knyter Vicky närmare sig.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Hörde inte hennes återberättelse, men hennes tykna: Hej är svenska och betyder inget mer än hej. HEJ!
Jag hörde inte original-hejet, men med Victoria vet man att det är vinklat. Alltid när hon ska återberätta något gör hon sina egna citeringar så små och söööta, medan motparten alltid varit uteslutande genomelak. Många tjejer är så här. Det är lustigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in