2020-03-27, 13:47
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Tror det kommer bli bråk mellan Victoria och Mergim. Tyvärr vet han inte hur man för en vettig konversation så han kommer se dum och taskig ut igen och hon kommer vara offer. Varit bättre om det hade blivit bråk mellan Jassa och Victoria.

Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jassa ska ju " ta upp " det här med henne senare sa hon nu och det har ju legat och pyrt mellan dom sista dagarna så förhoppningvis blir det en riktig catfight!

Det här är vad vi hoppas på.
Ännu bättre om Jassa fulspelar och infliker att HELA GRUPPEN tycker så om Världsvana-Vicky. Då kommer vi få se offerkofta, kan jag lova

Sänk henne!
2020-03-27, 13:48
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Alltså... Amilia sitter och sminkar sig huuuur länge som helst. Hon kommer aldrig bli vacker, men hon verkar inte förstå det.

Hur länge som helst? känns inte som så efter att man fick se Anty göra sig iordning i flera timmar.
2020-03-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nej o nu två fester i rad är det faktiskt högrisk för att någon av dem kläcker en kommentar och det börjar brinna.
Julia sitter inne på endel smask efter samtalen och backar inte heller för att starta en eld precis! (Spec om hon blir vinner duellen och sitter säkert)
Sant. Nu börjar man ju hoppas på att det ska hända. Tyckte Jasmine sa att hon ska prata med Victoria senare? Det känns inte som att det kan gå annat än åt helvete haha. Hoppas!!!
Medlem
Kbyairs avatar
Orkar inte läsa igenom och ni kommer hata det jag skriver.😂
Men äcklar mig på hur Julia har eldad igång alla mot att hata Victoria. Tycker hon tar en för laget mot hur Alex beter sig, han har sån diskret hybris så det är sjukt.
Ja hon är snäsig, men varför är det så farligt? Hon snäser och trycker på folks knappar. Skit samma, många är så sjukt mycket tråkigare där inne.

Jassas falska sida lyser igenom också. Nice.
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Hur länge som helst? känns inte som så efter att man fick se Anty göra sig iordning i flera timmar.

Allt är relativt Jag kollade inte live när hon var i huset
2020-03-27, 13:50
Medlem
Sjukt ändå att man sitter här och tycker att Mergim är den mogna och rimliga.

MERGIM
DEN SOM ÄR MOGEN

Trodde aldrig jag skulle skriva det i samma mening någonsin.
2020-03-27, 13:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha.

Jämförde ni Vickans "hej" som hon berättar för Amilia nu och det som egentligen hände?

Hon sa "eeh hej" som en liten horunge när han kom in, som om han inte fick gå in dit utan att knäböja för rummets drottning. Förstår Alex reaktion helt och hållet!
Hörde inte hennes återberättelse, men hennes tykna: Hej är svenska och betyder inget mer än hej. HEJ!
2020-03-27, 13:52
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sant. Nu börjar man ju hoppas på att det ska hända. Tyckte Jasmine sa att hon ska prata med Victoria senare? Det känns inte som att det kan gå annat än åt helvete haha. Hoppas!!!
HHahha ja hörde detta också precis efter vi skrivit de...som upplagt för catfight!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Men äcklar mig på hur Julia har eldad igång alla mot att hata Victoria. Tycker hon tar en för laget mot hur Alex beter sig, han har sån diskret hybris så det är sjukt.
Ja hon är snäsig, men varför är det så farligt? Hon snäser och trycker på folks knappar. Skit samma, många är så sjukt mycket tråkigare där inne.

Men snälla du, det är Victoria som har eldad igång att alla hatar henne och ingenting annat. Alla har upplevt hennes pissiga beteende, allas uppfattningar om henne är deras egna och ingenting som någon har planterat hos dem.
Varför det är så farligt att vara snäsig? Ja, du. Varför ska man vara trevlig när man kan gå runt och vara otrevlig 24/7? Onödigt!!!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

200 IQ-strategi av Julia. Men hon har ju inte manat fram konflikten ur tomma intet, praktiskt taget alla därinne stör sig på Vicky och hennes attityd, hon tror verkligen att hon är någon slags mini-boss i huset.
2020-03-27, 13:53
Medlem
Blaavalen2020s avatar
“Detta är Big Brother - Amilia ta bort trippelhakan som ligger över din mikrofon”
2020-03-27, 13:53
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Ni med hjärna kolla igenom posthistorik hos denna användare och ignorera i framtiden.

Och tips till dig själv, håll dig till att styra hennes sociala medier istället. Du föder bara mer hat genom att försöka påverka här inne. Hon började bra men det lyser alltid igenom till slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in