2020-03-27, 13:30
Medlem
xrlpyts avatar
Nu bröts Vickys röst, hon är ledsen. Allt är Alex fel givetvis, själv är hon ju perfekt.
Medlem
Åååååå där kom tårarna.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Snart börjar hon grina igen så dår Alex skit, men hon började tjafsa o va dryg
Japp nu gråter hon! Hahaha äckliga människa som inte kan ta diskussioner utan att gråta och nu kommer hon få alla andras sympati.

Ut med Victoria och Amilia! Ingen vill ha dem i huset.
2020-03-27, 13:31
Medlem
DjPuttes avatar
Less på Alex ärligt sagt han blir störd av MINSTA lilla som inte går hans väg, Han måste fatta han kan inte styra en kvinna som han tror!
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja det tror jag med! Hon kommer göra sig själv till offer och springa omkring till alla i huset och snacka bullshit om hur orättvist behandlad hon blir. SPYR på henne!
Vi skickar ut henne nästa vecka!!
Medlem
Sjukt att det är ALEX som säger "Ska bli bättre på mitt beteende gentemot dig". Nej, Alex. Det är VICTORIA som ska bli bättre, det är HON som beter sig illa, inte du.

HELVETE vad provocerad jag blir, fast jag inte ens vet vad deras tjafs handlar om.

Jaha, nu började hon gråta också. Standard.
2020-03-27, 13:32
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Åååååå där kom tårarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Japp nu gråter hon! Hahaha äckliga människa som inte kan ta diskussioner utan att gråta och nu kommer hon få alla andras sympati.

Ut med Victoria och Amilia! Ingen vill ha dem i huset.

Haha heeeeeelt sjukt! Var dessutom hon som startade allt i rummet. Han gick bara in dit och fick äta direkt!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sjukt att det är ALEX som säger "Ska bli bättre på mitt beteende gentemot dig". Nej, Alex. Det är VICTORIA som ska bli bättre, det är HON som beter sig illa, inte du.

HELVETE vad provocerad jag blir, fast jag inte ens vet vad deras tjafs handlar om.

Jaha, nu började hon gråta också. Standard.
Nej Alex måste börja fatta vissa saker måste han ta med personen direkt inte snicke snacka!
Medlem
Ångrar så jävla mycket att jag röstade på att ha kvar Victoria när hon stod mot Philip. Inte för att det hade hjälpt att ha kvar Philip men fan vad jag stör mig på Vicky nu.
2020-03-27, 13:33
Medlem
esetts avatar
Nu är korvläppen offerkoftan igång igen, jag byter kamera.
Medlem
askungens avatar
Som sagt...nu sitter hon och bölar men det va HON som startade detta!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Amilia lär nog aldrig vinna om det är fysiskt. Men hoppas Mergim vinner så Lennie räddas. Då hänger Jassa löst i en utröstning.

Fyfan vad dryg Victoria är. Äckliga Fläskläpp. Påstår nu att Alex tycker problemet ligger hos alla andra. Men det är fan hon själv som beter sig så. Riktigt manipulativ och äcklig människa. Blir så irriterad på henne.
Nej, det lär ju inte hända haha. Hoppas faktiskt Mergim vinner, för en gångs skull!!!

Hon är så jäääävla dryg verkligen. Hon är riktigt manipulativ mot Alex. Hoppas fan inte att han fortsätter förlåta henne, hon förtjänar inte det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in