2020-02-20, 11:51
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Ok det räcker med PM requests nu. Ber er att kika på tråden: (FB) johanvilde.com databas hackad där det diskuteras hur man kan rippa själv.
Citera
2020-02-27, 11:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeOchFasa
Vilka av Vildes tjejer vet vi är eskorter?

Förmodligen alla utländska. En å annan öststatshora .
Citera
2020-02-27, 11:18
Medlem
Finansmoguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Slängde iväg ett PM till dig.

Kan du skicka till mig också?

Tack
Citera
2020-02-27, 11:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Finansmogul
Kan du skicka till mig också?

Tack

Hans PM är:

Kontaktkarta över filmen - Länk

Denna tråd kanske är något för dig att titta på - Länk

Generellt sätt rätt värdelösa länkar.
Citera
2020-02-27, 12:21
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hans PM är:

Kontaktkarta över filmen - Länk

Denna tråd kanske är något för dig att titta på - Länk

Generellt sätt rätt värdelösa länkar.
Tack för att du delar öppet det jag skickade i PM då jag inte ville dela med mig av saker öppet. Jag lämnar diskussionen och kommer inte längre att svara folk på PM i ämnet.

Flashbackare är otacksamma oavsett hur mycket man hjälper. Spelar ingen roll om man skickar program,filmer eller bilder.
Citera
2020-02-27, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y-Sophie
Tack för att du delar öppet det jag skickade i PM då jag inte ville dela med mig av saker öppet. Jag lämnar diskussionen och kommer inte längre att svara folk på PM i ämnet.

Flashbackare är otacksamma oavsett hur mycket man hjälper. Spelar ingen roll om man skickar program,filmer eller bilder.

Oj det var inte meningen. Tyvärr 4 min för sent att redigera inlägget.

Men ser inte någon av dessa två länkar som farliga att de kommer ut öppet. Den ena länken är rätt värdelös och den andra är en tråd här på Flashback som du skrivit många inlägg i.

Min tanke var iaf god då du verkade bli "bombad" av PM och inlägg om samma förfrågan.

Angående att Flashbackare är otacksamma oavsett hur mycket man hjälper så var programmet du delade för oss döingar rätt värdelöst. Vi har antingen inte kunskap eller tid att sätta oss in i det där. Bilder är jag personligen inte intresserad av men filmer skulle jag vara tacksam över
Senast redigerad av 400Ben 2020-02-27 kl. 12:33.
Citera
2020-02-27, 13:40
Medlem
S.Y-Sophies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Oj det var inte meningen. Tyvärr 4 min för sent att redigera inlägget.

Men ser inte någon av dessa två länkar som farliga att de kommer ut öppet. Den ena länken är rätt värdelös och den andra är en tråd här på Flashback som du skrivit många inlägg i.

Min tanke var iaf god då du verkade bli "bombad" av PM och inlägg om samma förfrågan.

Angående att Flashbackare är otacksamma oavsett hur mycket man hjälper så var programmet du delade för oss döingar rätt värdelöst. Vi har antingen inte kunskap eller tid att sätta oss in i det där. Bilder är jag personligen inte intresserad av men filmer skulle jag vara tacksam över
För att helt avsluta detta så vill jag vara säga att du blandar ihop mig med en annan användare som öppet delat ett program för detta. Jag har aldrig delat ett program för vilde öppet.

Min vilja var aldrig att sprida saker öppet och jag struntar i vad du ser bedömer som ofarligt.
Citera
2020-03-12, 09:30
Bannlyst
Fel
Senast redigerad av drrty 2020-03-12 kl. 09:36.
Citera
2020-03-26, 23:16
Medlem
sdkennets avatar
Snart kommet det ett nytt avsnitt där Johans pojkar gängknullar småbarnsmamman och sjuksköterskan Cristina från Malmö.
Citera
2020-03-26, 23:25
Medlem
sdkennets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
Snart kommet det ett nytt avsnitt där Johans pojkar gängknullar småbarnsmamman och sjuksköterskan Cristina från Malmö.

Hon har varit sjukskriven denna vecks pga Corona. Som tur är kan viruset stoppa samhället men inte Vilde. Lycka till alla patienter i Malmö på måndag.
Citera
2020-03-27, 08:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:

Citat:
Hon har varit sjukskriven denna vecks pga Corona. Som tur är kan viruset stoppa samhället men inte Vilde. Lycka till alla patienter i Malmö på måndag.

Och detta vet du varför då? Är du en av Johans pojkar?
Citera
2020-03-27, 09:11
Medlem
Citat:
Är det hennes debut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in