2020-03-26, 20:24
Medlem
Så vem åker på måndag tror ni????
2020-03-26, 20:24
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
blir det jassa som åker eller har hon för mkt fjortisfans,?

Rektorn på hennes skola har säkert informerat barnen om att hon sympatiserar med Sverigedemokraterna och varnar för repressalier om de röstar på henne. Hon lär inte heller ha kvar nåt jobb när hon kommer ut..
2020-03-26, 20:25
Medlem
Citat:
blir det jassa som åker eller har hon för mkt fjortisfans,?
Det är så svårt att spekulera, sami slår lätt jasse imorgon, dock så tror jag inte glasman/julia slår jasse, hoppas att jasse åker men åker juden är jag lika nöjd
2020-03-26, 20:27
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Åker Jass om hon står mot Julia eller Glasman? Skulle inte tro det. Däremot om hon står mot Lennie eller Sami är chansen större.

Men som jag fattat står det mellan Jassa, Lennie och Sami? så i praktiken kan man väl säga Jassa o Lennie, eftersom alla lär rösta kvar Sami.
2020-03-26, 20:27
Medlem
Lord2Moynes avatar
Tror inte att Amilia vet att Sami är så pass populär som han är ute i stugorna. Hon lever i sin blåa moderatdröm att Sami från landet automatiskt blir sedd av tittarna som ett WT slödder som tittarna kastar ut utan förbehåll om de får chansen. Annars hade hon inte pratat som hon gör om Sami. Med hennes självinsikt är hon nog topp 3 bland tittarna och influencerna kommer att stå i kö utanför BB huset med blommor och blader för att få sammarbeta med Sumpans nya politiska stjärnskott.

Om du bara visste din äckliga jävla hagga. Ska bli kul att se din illa dolda grimas när Sami vinner tittarnas immunitet imorgon!
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-03-26 kl. 20:30.
2020-03-26, 20:30
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är så svårt att spekulera, sami slår lätt jasse imorgon, dock så tror jag inte glasman/julia slår jasse, hoppas att jasse åker men åker juden är jag lika nöjd

Har inte kollat hänger Glasman och Olga också löst?
Medlem
Bellamorras avatar
För er som missade samtalet mellan Mergim o Amilia så sa praktidioten Amilia att hon inte förstår varför lennie håller på så med Victoria om han vill ligga i huset när Amilia har varit tillgänglig. Den här människan kan på riktigt inte förstå att en person inte är intresserad av henne

Det skulle vara som att hon ska knulla Glasman för att hon är kåt

Men prinsessan Amilia kan omöjligt förstå att lennie tycker hon är oattraktiv o att han genomgår skräckvecka varje vecka i huset så länge hon är där.
Medlem
av instagram att döma så har sami en liten fördel gentemot lennie även i facebook gruppen leder han över lennie får han inte immunitet imorgon så myglar bb
2020-03-26, 20:31
Medlem
bb-konto-onlys avatar
jag tror syftet med "lyckocoach" är att alla i huset ska lära känna julia och glaset mer och inte hat a dem
2020-03-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
av instagram att döma så har sami en liten fördel gentemot lennie även i facebook gruppen leder han över lennie får han inte immunitet imorgon så myglar bb

Finns inte en chans att nån skulle vinna över Sami just nu. Skulle vara kul att få se siffrorna
2020-03-26, 20:33
Medlem
Citat:
Har inte kollat hänger Glasman och Olga också löst?
Någon utav de kommer sitta säkert, antingen får vi rösta eller huset väljer, :P
2020-03-26, 20:33
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Men som jag fattat står det mellan Jassa, Lennie och Sami? så i praktiken kan man väl säga Jassa o Lennie, eftersom alla lär rösta kvar Sami.

Någon blir väl räddad av oss. Och sedan vinner någon av Julia och Glasman. Så någon av dem får sitta löst och sedan blir någon räddad av den som har makten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in