2020-03-26, 18:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej nej sami har fått ny energi nu satsar han mot finalen 100% han kommer inte lämna om glasman åker
Är tyvärr inte lika säker som dig. Hoppas jag har fel.
2020-03-26, 18:30
Medlem
foxieroxies avatar
Åhh vad irriterande att Vickan sitter säkert
2020-03-26, 18:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Guuud vad kul då Latfia-Amilia håller föredrag om Samis inställning till tävlingarna: ”Vi är ju ändå här för att tävla om en miljon, vill man inte tävla åk hem till köping då!”. IDIOT! Åk hem och fortsätt sitta och supa på Rosa drömmar. Deltar i INGA tävlingar juh! Deppar bara över att Vickan och Lennie hänger. DET är ännu mer kul iof!
2020-03-26, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det är bra att Alex säger att hon inte ska göra något förhastat.
till vem och om vad?
2020-03-26, 18:33
Medlem
icons avatar
Inte kollat mycket sista tiden men skönt att se att Viktor synas av Alex och Jassa. Drömmen vore om det hade stått mellan Viktor och Ami på måndag. De två jag vill ha ut först av alla. Nu när Jassa är mer som i början kan jag nästan föredra att se Lennie åka ut på måndag. Bara för att se Amis bestörtning och Viktors besvikelse.
2020-03-26, 18:34
Medlem
Citat:
Åhh vad irriterande att Vickan sitter säkert
Vi hade chansen att rösta ut henne för ett par veckor sedan men andra ville annorlunda
2020-03-26, 18:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Guuud vad kul då Latfia-Amilia håller föredrag om Samis inställning till tävlingarna: ”Vi är ju ändå här för att tävla om en miljon, vill man inte tävla åk hem till köping då!”. IDIOT! Åk hem och fortsätt sitta och supa på Rosa drömmar. Deltar i INGA tävlingar juh! Deppar bara över att Vickan och Lennie hänger. DET är ännu mer kul iof!
Herregud att hon har mage att klaga. Va fan gör hon själv? Inte ett skit.
2020-03-26, 18:35
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
till vad och om vad?

Prata med Vickan. Man ska aldrig prata med någon när man är upprörd, bättre vänta tills man är lugn.
2020-03-26, 18:36
Medlem
Amilia: ”Vill man inte tävla, nej Sami, men åk tillbaka till Köping då”. Hoppas någon trycker upp en fet Jimmie Åkesson tårta rakt i fejset på dig när du åker ut på Lilla Essingen.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Vi hade chansen att rösta ut henne för ett par veckor sedan men andra ville annorlunda

Ja, skyll inte på mig Jag kommer ihåg att jag redan i början avslöjade hennes beteende när andra lovordade henne.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
PHILIP WESSELHOFF menar att big brother är riggat och att dem 3 som kommer sitta i finalen är amilia sami och glasman

och vinnaren kommer bli

AMILIA STAPELFELDT
Ingen chans. Inte ens BB vågar lura tittarna så mycket. De vet hon är den minsta omtyckta i hela huset. Däremot kan de nog försöka ha kvar henne längre och ge henne fördelar. Tror dock snart de inser majoriteten vill ha ut henne så då kommer de sluta med fördelarna. Hon fattar ju inte själv att hon glider på en räkmacka, så tror inte hon har fått reda på något av produktionen.
2020-03-26, 18:37
Medlem
Citat:
Prata med Vickan. Man ska aldrig prata med någon när man är upprörd, bättre vänta tills man är lugn.
Sant. Han är fan den som är mest mogen och vet hur man hanterar heta situationer väl. Kanske har att göra med att han är en pappa. Men sa inte Julia och Frida att hon skulle konfrontera henne? Måste ju tänka på att viccan är en tickande bomb och att hon inte lär ta de jas säger lätt lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in